Hotel Mercure Severinshof Köln City

KinderhotelWeer vandaag29°14°
Hotel Mercure Severinshof Köln City
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Severinshof Köln City voor je op een rij gezet:

57 reviews over Hotel Mercure Severinshof Köln City in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

sabine
21-7-2010

Hotel is een aanrader : dicht bij centrum, heel lekker ontbijt, 's avonds is het eten er ook lekker en de nieuwe kamers zijn perfect. We komen zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Perfect Hotel!

Billiaert Steve
12-1-2010

Perfecte locatie.... 5Min wandelen tot het centrum, Metro halte voor de deur ( geen lawaai hinder van), lekker restaurant... Zeer goedkoop voor 4sterren hotel ( 139€ voor 2personen voor 2nachten incl. ontbijt). Zeer uitgebreid ontbijt buffet. Enige kleine minpuntjes: Dure dranken in de bar en de badkamer is wat aan de kleine kant... Maar dit zijn zeker geen redenen om niet naar dit hotel te gaan...

Gereisd Met partner in Sat Jan 09 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Boek hier je verblijf! Niks dan lof!

Vandenbroucke Gert
4-1-2010

Ideale ligging uit de drukte, aan de rand van het centrum (10 minuutjes stappen tot het station, 5 minuutjes tot de winkelstraat of de dichtstbijzijnde kerstmarkt).

Zeer vriendelijk personeel.

Mooie, ruime kamer met al de nodige voorzieningen.

In hun restaurant kan je heerlijk dineren. Het heeft ons daar echt zeer goed gesmaakt!

HEEL mooi ontbijt. Alles wat je maar kan denken, alles wat je maar kan wensen,is er aanwezig. Een ruim assortiment broden, meer dan 10 soorten sapjes (oa. versgeperst fruitsap), een tiental soorten cornflakes, chocoladefondue, … en je ei wordt ter plaatse naar eigen wensen (zachtgekookt, hardgekookt, roerei met of zonder groentjes of spek, …) bereid.

Eén heel klein minpuntje. De kamer had misschien iets moderner mogen zijn. Maar afgaand op het feit dat het restaurant ook gemoderniseerd werd, zullen de kamers vermoedelijk ook wel nog volgen.

Gereisd Met partner in januari 2010

Boek hier je verblijf! Niks dan lof!

Vandenbroucke Gert
4-1-2010

Zeer vriendelijk personeel.

Mooie, ruime kamer met al de nodige voorzieningen.

Gereisd Met partner in december 2009

geweldig

Maassen
25-12-2009

prima hotel, goede ligging, alle kerstmarkten en winkels binnen 10 min. wandelen. geweldig ontbijtbuffet met choco fontijn. Kamer voor 3 personen was zeer goed. Heel groot en zeer netjes. Echt een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Dec 25 2009 19:37:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel voor een paar dagen Keulen

Cindy
23-12-2009

Prima hotel voor als je een paar dagen Keulen gaan ontdekken. We zijn net terug en het hotel ligt ongeveer 10 minuten lopen van de hoofdwinkelstraat. De kerstmarkten zijn ook goed te bereiken.

De service bij aankomst was erg goed, we werden vriendelijk ontvangen en de receptie stond altijd klaar als je vragen had. Men sprak erg goed engels.

Voor het hotel ligt een bouwplaats, ze zijn hier een metrolijn aan het aanleggen. Wij hebben hier tijdens ons verblijf geen last van gehad.

De kamers zijn goed en functioneel ingericht maar niet al te groot. De ruimte is echter wel voldoende voor twee personen en er is ook voldoende kastruimte. Het ontbijtbuffet was erg uitgebreid, er was zelfs versgeperste jus d'orange.

Kortom, dit hotel is een aanrader als je naar Keulen gaat.

Gereisd Met partner in december 2009

geweldig hotel!!

christel
18-8-2009

we waren er van 3-08 t/m 5-08-2009

we hadden een ruime kamer met een aparte slaapkamer....(familiekamer) alles was schoon en de handoeken werden elke dag verwisseld .. we hadden een vrijheid blijheid arragement geboekt..... je kreeg dan op de eerste dag een 3 gangen menu......heerlijk gegeten...

het hotel ligt ook vlakbij phantasialand...waar we ook heen zijn geweest.. het stadje keulen is ook erg leuk om te winkelen en de dom te bezoeken (erg mooie kerk)

dus al met al een prima verblijf gehad.....alleen inderdaad jammer voor de weg werkzaamheden... maar ach daar heb je s'nachts geen last van...

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Top hotel

Pien
17-8-2009

Heel goed hotel, met zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. We konden zelfs kiezen tussen rook of niet-rokers kamer. Op loopafstand van de Altstad, waar zeer gezellige kroegen en eettentjes zijn. Breng een bezoek aan de Klapsmuhle en Wiener Steffie als je van party houd.

nb. de naastgelegen subway bestaat niet meer helaas, maar als je naar de huemarkt loopt, kom je er wél 1 tegen.

Gereisd Met partner in augustus 2009

Prima hotel voor een paar dagen Keulen!

Danny
17-8-2009

We verbleven hier van 3 t/m 5 augustus. We kwamen 's morgens in het hotel aan, en hoewel op de voucher stond aangegeven dat we pas om 15:00 konden inchecken konden we bij aankomst al gelijk inchecken. Met het personeel hebben we niet echt veel te maken gehad, maar de ervaringen die we met ze hebben gehad waren prima. Het onbijt was zeer uitgebreid en erg lekker! De kamer was klein maar comfortabel en van alle gemakken voorzien. Het hotel bevindt zich op +/- 15 minuten loopafstand van het centrum, maar er bevindt zich ook een U-Bahnhalte voor de deur vanwaar je in minder dan 5 minuten in het centrum bent. Erg handig als je geen zin hebt om te lopen!

Noot: Vraag om een kamer die uitkijkt op de binnenplaats. Door de ligging aan een doorgaande weg kan het aan de wegzijde overdag vrij luidruchtig zijn als het raam openstaat. 2) Hou rekening met werkzaamheden voor de deur van het hotel.

Een prima hotel ervaring, en zeker voor herhaling vatbaar!! En Keulen is een erg leuke stad! Aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2009

schitterend hotel

elskens
24-7-2009

positief : uitmuntend ontbijt,ruime en nette kamers,gezellige bar,op een wandeling van het centrum via de rijn maar ook nabij 'süd' = gezellige winkelbuurt maar goedkoper dan in het gekende centrum nabij de dom.

negatief : hou er rekening mee dat er momenteel wegwerkzaamheden voor het hotel bezig zijn (severinsstrasse) en in de buurt van het hotel.Hierdoor moet je een kleine omweg nemen richting centrum.

Gereisd Met partner in juli 2009

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Severinshof Köln City in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Severinshof Köln City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.