Hotel Mercure Severinshof Köln City

8.4Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Keulen (Köln)

8.4Fantastisch

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Severinshof Köln City voor je op een rij gezet:

59 reviews over Hotel Mercure Severinshof Köln City

• 9Berry04-07-2011

Prima hotel vlakbij centrum

Prima hotel en perfecte ligging t.o.v. het centrum. Airco op de kamer bleek niet te werken, daardoor 's nachts erg warm op de kamer. Raam open gaf veel geluidshinder. Voor het hotel wordt aan de metro gewerkt, maar hier weinig hinder van gehad. Er lagen zelfs oordopjes klaar. Ontbijt zeer uitgebreid, personeel in restaurant erg vriendelijk en behulpzaam. Schoonmaak van de kamers is niet optimaal. Tijdens ons verblijf van 3 nachten is geen enkele keer iemand geweest. Bij de receptie zelf om schone handdoeken moeten vragen. Verblijf zeker aan te raden. Prijs/kwaliteit erg goed.

• 8christiane.martens07-06-2011

Severinshof is prima hotel

Hotel Mercure Severinshof ligt aan de stadsrand van Keulen, een korte wandeling brengt je bij alle bezienswaardigheden, ofwel neem je de U-baan: er is een halte vlak bij het hotel. Kamer die ons aangeboden werd, was een rokerskamer en stonk vreselijk naar de sigarettenrook. We kregen wel zonder probleem een ruime, niet-rokerskamer. Ontbijt is zeer uitgebreid en lekker !

• 9Tommy Joostens21-02-2011

Leuk hotel met een goede ligging en top ontbijt

Over dit hotel kan ik enkel positief zijn, goede en moderne kamers, goede ligging (vlakbij de winkelstraat) en alles proper. Het ontbijt is een ware luxe, werkelijk alles is aanwezig. Momenteel zijn er werken rond het hotel bezig maar hier hebben wij geen hinder van ondervonden.

• 9ank versteeg28-12-2010

centraal gelegen, groot hotel, aanrader

Familie-uitje, wilden alle (5) kamers op dezelfde etage.Kamers op 4e etage met klein balkon. Werd zonder enig probleem geregeld. Ligging uitstekend, winkels, kerstmarkt, Dom op ca. 5-10 minuten loopafstand, tramstation onder hotel, bushalte om de hoek. Ontbijt zeer uitgebreid en gevarieerd.Vriendelijk personeel. Bar gezellig, kerstdiner goed. Prijzen zelfde als in centrum Keulen. Schoonmaak kamers laat iets te wensen over, er lag veel stof. Bedden en dekbedden erg smal, Kinderbedjes en -stoel aanwezig.

• 9Viola15-12-2010

Superhotel!

Met een bevriend koppel een weekendje wezen kerstshoppen in Keulen en 1 nachtje in dit hotel verbleven. De auto kon geparkeerd worden in de garage onder het hotel, ideaal. Centrum is op 5 minuten loopafstand. Bij aankomst kregen we te horen dat het hotel overboekt was en dat wij daarom allebei een suite kregen. Niet verkeerd! De suites hadden een woonkamer, eetkamer, slaapkamer en badkamer. En ze waren pas opgeknapt, dus alles zag er helemaal spic en span uit. Super! Het ontbijt was ook goed. Veel soorten sapjes, brood(jes), chocoladefondue en nog veel meer. Erg lekker allemaal. Kortom: echt een aanrader dit hotel!

• 1Mignon14-12-2010

Nooit meer

Bij aankomst in de kamer bleek er een vreselijke penetrante rooklucht te hangen daarnaast hadden we een kingsize bed gereserveerd en het waren twee losse bedden die zo'n 50cm uit elkaar stonden. Bij de receptie om een andere kamer verzocht, waarna we een snauw kregen dat we dan bij de reservering in het opmerkingenveld niet roken hadden moeten vermelden. In de nieuwe kamer stonk het zeker net zo erg. En weer 2 aparte bedden. Weer terug. Na veel gemopper eindelijk een kamer met kingsize bed, maar de stank in de kamer was net zo smerig als de twee ervoor. We hebben nog overwogen om naar huis te gaan, maar zijn toch maar 1 nacht gebleven. We hebben alleen in de kamer geslapen en voor de rest zo veel mogelijk elders verbleven. Ben je een roker, zoek maar een ander hotel, dit is zelfs voor rokers vies, je zou spontaan stoppen. En rook je niet, vraag dan bij de reservering specifiek om een niet rokerskamer, misschien ruikt het daar fris.

• 7queen_of_rain13-12-2010

Goed, maar niet super voor een 4*

Kamers bij elkaar gevraagd omdat één kindje bij schoonouders sliep, was niet het geval. Kamers wel heel ruim en proper. Van de werken hadden we geen last daar het weekend was (er lagen wel oordopjes op de kamer) maar de ramen isoleren zowieso niet goed. Elke dronkenlap die voorbijkomt (ook al zaten we op het vierde) konden we horen, elke auto die voorbijrijdt, en om het uur de klokkentoren aan de overkant die begint te luiden, dus nee, voor de rust moet je er niet zijn. We hadden halfpension en kregen 's avonds buffet. 4 soorten pasta, 4 soorten sauzen maar van vlees enkel Schnitzel, als je dat niet lust, heb je pech. 2 soorten vlees of een stukje vis vind ik toch wel het minimum. niet echt uitgebreid dus. Het ontbijt daarentegen is super! Daar vind je echt alles, zelfs een chocoladefontein met fruit, zalm, veel kazen, eieren, spek, zelfs ... dat was wel de moeite. Verder is het personeel heel vriendelijk en het hotel ligt op 10 minuten van de winkels. Gaat wel maar niet echt 4* waard.

Met jonge kinderen

• 7Paul 18-11-2010

Redelijk middenklasse hotel

Dit hotel is zeker niet slecht, maar nou ook weer niet geweldig. Wij gaan zeker niet terug naar dit hotel, gezien er genoeg betere hotels in deze prijs/sterren klasse zijn.

De kamers zijn gedateerd, het is erg warm in de kamers, ook al heb je de verwarming niet aan. De bedden zijn ook niet al te best.

Als je naar dit hotel gaat, zorg dan in ieder geval dat je niet een kamer krijgt aan de zijde waar de met de metro bezig zijn. Die werkzaamheden gaan 24 uur per dag door, en geven overlast.

Nee, dit keer een ander hotel voor ons.

• 9Danny24-09-2010

Mooie accomodatie voor goede prijs.

Het hotel ligt net buiten het stadscentrum. Te voet ben je na enkele minuten al in de hoofdwinkelstraat en aansluitend bij de Dom. Kamers modern en netjes. Grote parking aan hotel zelf. Kom je met de trein, dan ben je op een kwartiertje te voet in het hotel. Ontbijtbuffet heel luxueus en gevarieerd. Prijs/kwaliteit meer dan OK.

• 9Liesbeth van den Broek26-08-2010

Fijn hotel, dichtbij de winkels en de Dom

Bij aankomst in het hotel kun je via de parkeergarage ( 12,-- per dag) het hotel in. Onze familiekamer was een suite op een hoek van het hotel. Ons uitzicht was een bouwput ivm aanleg metro in keulen. Kinderen sliepen in woonkamer op een bedbank met zeer dun matras, ouders in aparte slaapkamer met matig bed. We hadden halfpension bijgeboekt en kregen een heerlijk dagmenu met keuze uit 2 hoofdgerechten. Op zondag was er zelf keuze om te eten van het buffet. Bediening was uiterst vriendelijk en korrekt. Ontbijt zeer uitgebreid en lekker. In de lobby van het hotel was een computer beschikbaar met gratis internet. De loopafstand tot de winkels is 10 minuten. We hebben het heel erg goed naar ons zin gehad in dit hotel en kunnen het iedereen aanraden

Met oudere kinderen

2 tips over Hotel Mercure Severinshof Köln City

• Creadieni, 03-01-2013

Goed hotel om te boeken als je naar de kerstmarkt wilt of wilt shoppen in Keulen, het ligt namelijk aan het einde van de winkelstraat, zonder dat je daar last van hebt.

• An, 05-11-2012

Zeker in Keulen centrum een Brauhaus bezoeken! De moeite waard, lekker eten en heel goed "Kölch" bier!!

0 vragen over Hotel Mercure Severinshof Köln City

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
    • Wellness behandelingenMassages