Hotel Mercure Severinshof Köln City ****

Review geschreven door An

Mooi, proper hotel!

An
5-11-2012

Wij waren er van 31.10.12 tot en met 02.11.12. Hotel heel goed gelegen, momenteel zijn er werken bezig voor de metro, daarom iets minder goed zichtbaar. Op een 10-tal minuutjes wandelen van de winkelstraten en 15 minuten van de Dom. Mooie, niet te grote kamer, met kluisje, minibar (duur!). Wifi op de kamer en in de lobby => niet gratis! Dit is wel jammer voor een 4-sterrenhotel. Parking onder het hotel, 12 euro per nacht. Er is een restaurant in het hotel, veel keuze en lekker eten. Goede wijn! Ontbijt in buffetvorm. Veel keuze aan brood, koeken, sapjes, confituren... Dranken in de bar zijn heel duur! Maar hele vriendelijke barman en perfecte bediening! Hotel om aan te raden voor een kort bezoek aan Keulen!!

Gereisd met partner in oktober 2012