Hotel Maternushaus

9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Maternushaus voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Maternushaus in het Nederlands

17-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

goed gelegen, Dom 10 minuten stappen

Carina
14-12-2009

Wij zijn net terug van een weekendje Keulen met 1 nacht in Maternushaus, net correct en proper hotel, goede matras, goed ontbijtje, niet te veel poespas, prima voor weekendje, centraal gelegen nabij de Dom en de winkelstraten. Beetje gehorig, maar da's nu eenmaal een stad met een massa toeristen hé. Mooie uitvalsbasis om de stad te leren kennen, en die is heef fijn.

Nu net de kerstperiode, er zijn wel 5 markten en veel straatanimatie, super gezellig.

Er is veel te doen ! En wat een collectie in de winkels, grote keuze kledij en schoeisel.

Wij keren alvast 's terug in de zomermaanden, dan moet het er ook fijn vertoeven zijn. Carina en Vincent uit België

Gereisd met partner in december 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maternushaus in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maternushaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.