Hotel Marriott Keulen

Hotel Marriott Keulen
8,7

53 reviews over Hotel Marriott Keulen in het Nederlands

Mooi hotel prima ligging vriendelijk personeel het ontbijt

Gerrit van Munster
23-9-2007

Mooi hotel prima ligging vriendelijk personeel het ontbijt buffet was prima de kamer was netjes en goed verzorgd. Het bed was prima. Alleen de prijzen voor het parkeren zijn enorm hoog. Wij zijn er achterin november geweest de stad is helemaal versierd en er zijn talrijke kerstmarkten. En na een dag in de stad is het een verademing om lekker achterover in je bed te liggen en dan lekker te relaxen. Gerrit en Anneke

Gereisd Met partner in september 2007

Een geweldig goed hotel

Breezz
12-9-2007

Een geweldig goed hotel. Ruime kamers met verukkelijke bedden. Het ontbijfbuffet was erg goed en vooral ruim geopend: tot 11 uur! Zulke ruime openingstijden zie je niet veel. Het enige kleine minpuntje is de ligging (om het centrum te bereiken moet je altijd door het station) en de kamerdeur is net een kluisdeur (loodzwaar). Maar dat zijn echt details. Een aanrader

Gereisd Met vrienden in september 2007

Tja ook net een weekendje keulen achter de rug met een in

Patrick Buijs
13-8-2007

Tja ook net een weekendje keulen achter de rug met een overnachting in het Marriott. Het bed is echt heerlijk (en groot!). Ontbijt erg goed en genoeg keus. Het persooneel was erg vriendelijk en ook actief behulpzaam. Ligging zeker prima, zo vlak bij station en dus ook de binnenstad.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Keulen voor je op een rij gezet:

net terug van een shoppingweekend en dan verdien je wel en

Patricia
30-7-2007

net terug van een shoppingweekend en dan verdien je wel een hotel zoals dit met een superbed en uitgebreid ontbijt. zeer behulpzaam personeel aan de balie en ontbijtzaal.

Gereisd Met partner in Mon Jul 30 2007 14:46:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Afgelopen weekend één overnachting in het Marriot gehad

Jody
3-5-2007

Afgelopen weekend één overnachting in het Marriot gehad. Wat een geweldig hotel is dit! Zeker wanneer je de goedkopere toeristenklasse hotels gewend bent.

Onze kamer (635) was erg ruim en overal van voorzien. Badkamer was netjes schoon.

Het ontbijt was op zich heel erg goed, uitgebreid en alles werd constant bijgevuld. Enige minpunt was dat het erg druk was, we moesten 10 minuten in de lobby wachten op een tafeltje en werd pal naast andere mensen geplaatst.

Gereisd Anders in mei 2007

Na diverse stedentrips en dus nogal wat hotel-ervaring is

Hegt
9-4-2007

Na diverse stedentrips en dus nogal wat hotel-ervaring is het Marriott hotel in Keulen ons erg goed bevallen. Heel vriendelijk personeel, onze fietsen mochten overnachten in de opslagkamer voor koffers!, geweldig ontbijt, luxe kamers. Welkomstdiner was redelijk, verbleekte naast het 5-sterren onbijt. Al met al een aanrader

Gereisd Met partner in april 2007

mrt 2007: Een hotel dat aan de Marroitt verwachting ruim

R.Smit
10-3-2007

mrt 2007: Een hotel dat aan de Marroitt verwachting ruim voldoet. Zeer ruime kamer (we hadden kamer 448)en mooie badkamer. Alles had een strakke uitstraling met de trend van de laatste jaren. Binnen vijf loopminuten van het station (en de binnenstad) met voldoende parkeerplaatsen voor de auto. Personeel was vriendelijk en het ontbijtbuffet was zoals je dat in Duitsland gewend bent: goed, net als de rest vh hotel. Wil je nog wat geld besparen op het parkeren in de parkeergarage. Neem dan niet die van het hotel maar gebruik de openbare garage t.o. de hotelgarage. (scheelt al gauw 7.50 euro per dag).

Gereisd Anders in Sat Mar 10 2007 19:38:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vorig jaar zomer geweest, hotel was toen net geopend

nienoe
8-2-2007

Vorig jaar zomer geweest, hotel was toen net geopend. Ruime schone kamers, mooie badkamer. Voor de voetbal hadden ze overal grote schermen opgehangen zodat je vanuit de bar/lobby kon kijken. Was erg gezellig. Vriendelijke sfeer. Ligt ook vlakbij Keulen hbf en daarom ideaal als je met de ice reist. Ook voor minder validen en mensen met kinderwagens is het goed geregeld viel me op.

Gereisd Anders in Thu Feb 08 2007 13:20:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel, zoals je mag verwachten van een 5* Marriott

Olivier
17-1-2007

Prima hotel, zoals je mag verwachten van een 5* Marriott. Prijzen uiteraard overeenkomstig vandaar iets lager gescoord op prijs/kwaliteit. Het ontbijt is echt geweldig - goede kwaliteit en erg uitgebreid. Kamers prima, schoon, best groot met redelijk goede bedden. Enige minpuntjes als volgt, maar dat is eigenlijk een beetje zeuren want het was verder top: tot 2 maal een schoonmaker aan de deur op de ochtend van vertrek, beetje suf. Verder wat lawaai van een (carnavals) feestje in de lobby waarvan de ramen open stonden. Informatievoorziening van de receptie over restaurants in de stad matig.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

bereikbaarheid geef ik een 5 omdat ze eind van 2006 de het

Do1
2-1-2007

bereikbaarheid geef ik een 5 omdat ze eind van 2006 de straten hadden openliggen rondom het station. Duurde dus even voordat we bij het hotel aankwamen ha ha ha. De kamer was top. Ontbijt heerlijk en uitgebreid. ps: parkeer je auto altijd in de parkeergarage ook al is het een beetje prijzig. Een ingeslagen ruitje of een kras op je lak enz.. is niet zo fijn.

Gereisd Anders in Tue Jan 02 2007 10:05:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Keulen in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Keulen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.