Hotel Marriott Keulen

53 reviews over Hotel Marriott Keulen in het Nederlands

Een klasse hotel

C.A. Elsman
15-8-2009

Augustus 2009 We kunnen terug kijken op een verblijf in een eerste klas top-hotel! Alles tot in de puntjes verzorgd. Prachtige kamer met een droombed. Uitstekend ontbijt. Vriendelijke, ongedwongen sfeer in het restaurant. Prima personeel. Lokatie perfect. Vijf minuten lopen vanaf het station. Tien minuten naar de Dom en het centrum. Een echte aanrader dus!!!! Cor en Corrie uit Enschede, Holland.

Gereisd Met partner in augustus 2009

Zeer goed hotel op een prima locatie

Joost
14-8-2009

Wij zijn hier drie nachten geweest via een last minute aanbieding. Het hotel is zeer goed, het personeel zeer vriendelijk, het eten (de bistro) erg goed en inderdaad een erg uitgebreid ontbijt buffet. Het hotel ligt 5 minuten lopen van de Dom en dus het centrum Altstad. Al met al een uitstekend verblijf gehad hier en zijn sterren zeker waard.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super Hotel.....

Fam Pekel/Fam Noorman
9-2-2009

Super hotel..We gaan ieder jaar met vrienden en onze dochters voor Kerst een weekendje Keulen/Kerstmarkt.Dit jaar voor het eerst in Marriott en super goed bevallen.Voor herhaling vatbaar.Super hotel en super bedden en super ontbijt!!Ook heerlijk gegeten in het restaurant. Alleen hadden we een klein akkefietje,èèn van hun chauffeurs had onze busT5 beschadigd.Maar dit is nu in onderhandeling met de verzekering en we hopen dat het goed komt.

Gereisd Met vrienden in Mon Feb 09 2009 12:33:59 GMT+0000 (UTC)

2008

Leuk om meegemaakt te hebben

Jan Dettmeijer
18-12-2008

Let op als er een up-grade wordt aangeboden (dit is inclusief parkeergarage/gebruik lounche -gratis eten/drinken-) maar zoals ze zeggen is dit absoluut niet inclusief de minibar op je hotelkamer, bij afrekenen moet je dit gebruik wel apart betalen (2 keer geinformeerd of dit echt bij de up-grade zat, 2 keer bevestiging gekregen dat dit echt inclusief mini bar was). Dus let goed op. Kamer was niet zo groot als in Marriot Gent. Verder was het prima.

Gereisd Met partner in Sat Nov 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Luxe en rust

F.A.
6-12-2008

Comfortabel hotel. Drempel voor inloopgasten, backpackers, e.d. Ontbijt overdadig. Executive lounge aanrader (tegen meerprijs)

Gereisd Met partner in november 2008

Een echte AANRADER

J . hijmans
4-12-2008

Dit Hotel verdiendt zijn sterren !! Super onbijt en geweldige Kingzisebedden ! Geweldig personeel ,je voelt je al snel thuis in dit hotel! Zeker een AANRADER !!!!

Gereisd Met partner in december 2008

HIER IS DE GAST KONING! TOP!

man&vrouw
11-11-2008

Zoals alle Marriott hotels is ook dit hotel in Keulen gewoon geweldig. 3 dagen in de suite doorgebracht wat een luxe en service. De gast is koning, waar heb je tegenwoordig nog dit gevoel, hier dus!

Gereisd Met partner in november 2008

geweldige bedden !!

anneke
2-9-2008

Super hotel! Ligging prima ,dichtbij station.Via passage door het station sta je voor de Dom in het centrum. Prachtige kamers met werkelijk geweldige bedden.Uitgebreid ontbijtbuffet!De deuren van de kamers zijn inderdaad net kluisdeuren zo zwaar, maar is geen probleem.Vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in Tue Sep 02 2008 11:44:47 GMT+0000 (UTC)

Heel chic hotel, verrukkelijk eten, op wandelafstand van

Sofie H
4-5-2008

Heel chic hotel, verrukkelijk eten, op wandelafstand van de stad. De bedden zijn super, beter slapen kan gewoon niet. Heel netjes, personeel springt voor je, echt een klassehotel.

Gereisd Alleenreizend in mei 2008

d.jasperse
26-1-2008

Afgelopen herfstvakantie in dit hotel een paar nachten doorgebracht. Beter kan bijna niet. Mooie ruime kamers, goede bedden, heerlijk ontbijt op de kamer, prachtige badkamer, er valt werkelijk niets negatiefs over te melden. Enige minpuntje: de parkeergarage is vrij prijzig: 24 euro per nacht. Het hotel zit vlak achter het station en via het station loop je direct het centrum in.

Gereisd Familie in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Keulen in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Keulen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.