Hotel Marriott Keulen

53 reviews over Hotel Marriott Keulen in het Nederlands

Prachtig holtel

bart&gerda
20-4-2010

Prachtig hotel op 5 min. lopen naar de Dom. Marriott zoals je mag verwachten: weinig op aan te merken behalve een nachtelijk (loos) brandalarm waarvoor het hele hotel ontruimd werd. Ging overingens soepeltjes en functioneerde (nooduitgangen openden etc.) Uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd met partner in Mon Mar 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk hotel

Erik en Esther Freriks
22-2-2010

Afgelopen weekend in dit hotel doorgebracht. Super hotel, mooie kamer, schoon, heerlijk ontbijt en vlakbij de stad. Echt een aanrader. Wij vonden de bedden minder, hadden het idee dat er kuilen in zaten, ligt misschien aan de kamer? Eten in de Brasserie vonden we ietwat tegenvallen en niet zo gezellig maar het was ook vrij rustig. Verder alles ok, zou zeker weer teruggaan naar dit hotel.

Gereisd met partner in februari 2010

Goed hotel

Ralph en Jennifer
25-12-2009

Goed hotel met mooie kamer. De service in het hotel liet echter te wensen over. Op de website stond aangegeven dat je vanaf 15.00 uur gegarendeerd in je kamer kon. Helaas bleek dit niet zo te zijn. Na lang wachten en veel klagen konden we uiteindelijk in onze kamer.

Er werd geen uitleg over het hotel gegeven. zo moesten we zelf vragen waar en wanneer het ontbijt was. Ook werd ons niet verteld dat je je kamerpas nodig had om de lift te bedienen. Dingen die je in een 5 sterrenhotel toch wel mag verwachten.

Buiten de service was het hotel prima. Het ontbijt was uitgebreid, de kames groot en mooi ingericht en het centrum op loopafstand

Echte aanrader

Ronny
23-12-2009

Fantastisch mooi hotel,maar ook niks op aan te merken. Zeer mooie kamer,goede service,zeer uitgebreid ontbijtbuffet...zeer lekker. Het was kortom een superverwen weekend.

Gereisd met partner in Wed Dec 23 2009 22:19:09 GMT+0000 (UTC)

Mooi hotel

E. Wouters
22-12-2009

Afgelopen weekend een verblijf gehad in dit hotel. Een prima hotel, maar toch een aantal aandachtspuntjes; de kamer was heel stoffig, zodat ik flink last kreeg van allergie. Daarnaast werd het ontbijtbuffet al opgeruimd terwijl het nog 'ontbijttijd' was. Beetje vreemd. Verder aardig personeel en prima ligging.

fantastisch hotel

bartje
22-12-2009

een weekend in dit hotel gezeten om de kerstmarkten te bezoeken. Fantastisch hotel. Vriendelijk personeel. goede grote kamers met heerlijke bedden. Ontbijt is bijna overweldigend, uitgebreid aanbod: van broodjes tot full english breakfast tot muesli en vers fruit en heel veel soorten beleg. Diner in het reataurant is ook goed. Ligging ten opzichte van station en centrum is ideaal (binnen 3 minuten in het station en binnen 5 minuten sta je in het centrum onder de dom). al met al een echte aanrader

Geweldig

Rob en Corrie Steijn
7-11-2009

Wat een geweldig Hotel, zijn hier 5 dagen geweest en dat is echt verwend worden. De aangepaste kamer voor een rolstoeler is echt prima aangepast. Dit kan niet meer overtroffen worden. Garage is een beetje duur 25 euro per nacht maar is wel bewaakt.

Gereisd met partner in Sat Nov 07 2009 19:23:38 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

P. Peeters
26-10-2009

Prima hotel. Absoluut stille kamers. Raam kan open, dan is het wel iets minder stil. Luxe kamer met goede badkamer. Uitstekend ontbijt en vriendelijk en attent personeel. Ligt op 3 minuten lopen van het het hoofdstation en dus op 5 minuten van de Dom, heel erg handig. Parkeren is gedoe: je moet een Umweltvignet hebben om het centrum in te mogen en betaalt dan alsnog pittig voor parkeren. Alternatief: de auto (gratis) buiten het centrum laten staan, bv vlakbij de Zoo. Je zoeft dan in een minuut of 5 met de metro naar het hoofdstation. P+R wordt beroerd aangegeven dus bereid je wel goed voor.

Merkwaardig minpuntje: Mariott lijkt sterk gericht te zijn op (zaken?)mannen, dat uit zich b.v. in een stadsplattegrond waarop escorts worden voorgesteld en vreemd ranzige reclame voor de executive lounges ('6 sells'). Niet echt stijlvol vind ik....

Gereisd met partner in oktober 2009

Marc
7-9-2009

Goed hotel dat zeer centraal gelegen is. Vaak heeft het hotel aanbiedingen, waardoor je hier redelijk goedkoop kunt overnachten (gezien het feit dat het 5 sterren heeft). De kamers zijn ruim, schoon en beschikken over een goede douche. De auto kan men makkelijk parkeren onder het hotel of in de parkeergarage aan de overzijde van het hotel. In het hotel is ook een klein zwembad aanwezig.

Gereisd met partner in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Lamoraal
23-8-2009

Dit kan nauwelijks meer overtroffen worden. Ligging is ideaal voor een bezoek aan Keulen, hotel zelf is prima. Goede kamers, geen last van "burengerucht".

Gereisd met partner in augustus 2009

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Keulen in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Keulen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.