Hotel Marriott Keulen

53 reviews over Hotel Marriott Keulen in het Nederlands

Dit nooit meer

Rc.sluiter
21-4-2015

Mariott Keulen nooit meer.waardeloos. Het balipersoneel was ongelofelijk . Inchecken lukte nauwelijks. En toen de koffer tijdens het inchecken gestolen bleek te zijn, had niemand wat gezien, wist het personeel nergens van en werd ons verteld dat ze niet aansprakelijk waren. Die dag waren er al 5 gestolen uit de lobby ....

Gereisd Met vrienden in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed Hotel

Y.W.
9-1-2015

Goede ligging voor bezoek aan centrum, onder het station door en je bent bij de Domm, nog gen 5 min lopen.

Gereisd Met partner in december 2014

Mooi hotel

h.zondervan
11-8-2014

Hotel gunstig gelegen achter het station Mooie kamer, misten alleen een kapstok voor de [natte] jassen op te hangen.Ook in de badkamer misten we zeker een paar haakjes.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Keulen voor je op een rij gezet:

prima hotel en goed gelegen

Irene
4-8-2014

Hotel is vrij nieuw, van alle gemakken voorzien. kamers zijn mooi en compleet ingericht. Er zat alleen wel een vreemde geur in de kussens op bed. nadat we andere hadden gvraagd, was dat helaas nog steeds zo. het ontbijt is prima, keuze genoeg. Jammer genoeg geen gratis wifi op de kamers. Tip: op de hoek van de straat zit restaurant(je) Brucken. Lekkerder en minder duur dan de resaturants in de Altstadt. En de mensen die er werken zijn erg vriendelijk!

Gereisd Met partner in juli 2014

Heerlijk om tot rust te komen!

eelkje_waarsing
6-6-2014

We zijn hier twee nachtjes geweest. Vooral om even uit de drukte van alle dag te zijn. Het hotel is daar uitermate geschikt voor. De locatie is perfect ten opzichte van het centrum. In 5 minuten sta je midden in de stad. De straat van het hotel vonden we niet een straat waar je een 5* hotel verwacht, maar niet storend. Parkeren is duur, maar dat weet je als je in een grote stad zit en dicht bij de binnenstad zit.

De kamers zijn heerlijk ruim. Ook de badkamer. Bedden heerlijk en de lakens super zacht! Ontbijt was super uitgebreid. Van alles te kiezen qua drankjes en je omelet wordt ter plekker voor je bereid. Het was wel erg druk. Vonden wij niet heel erg omdat we geen haast hadden en heerlijk rustig de tijd namen. Alles werd ook steeds bijgevuld dus geen probleem.

Gereisd Met partner in Fri May 30 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Je vergeet er dat je ergens anders woont.

Willem
3-5-2014

Marriott hotel Koeln* ligt op ongeveer vijf minuten loopafstand van station Hbf Koeln. De directe omgeving is niet aantrekkelijk; een terras aan de buitenkant ontbreekt. Wel staan er voortdurend zo'n zes taxi's te wachten. Binnen in het hotel ziet het er een stuk gezelliger uit. Je wordt bij de receptie vlot ontvangen door uiterst gastvrije gastheren/-vrouwen. De kamer, die wij voor vijf dagen betrokken, was ruim. Jammer dat er in de kamer voor twee personen maar één 'luie' stoel aanwezig was. Aan de wanden hangen fraaie zwart wit foto's van Koeln. Onze kamer was gesitueerd op de eerste etage met uitzicht op een eronder gelegen terras. We hadden niet verwacht dat er op het terras van dit vijf-sterren hotel muizen zou lopen; (vanuit één van de Parijse restaurants met aanpalende keuken kon men op het terras komen) Echt storend was gedurende twee avonden de bonkende geluiden rond onze kamer 131; deze geluiden waren er vanaf ongeveer één uur tot drie uur in de morgen. Super ontbijt !

Gereisd Met partner in april 2014

Superkamer, mooi uitzicht, vriendelijk personeel!

C. Schot
16-2-2014

Hotel Marriott Keulen is een gunshtig gelegen, supermooi hotel! De kamers zijn fantastisvh, personeel écht heel vriendelijk, zowel bij de receptie als in het ontbijtrestaurant als 's avonds voor een drankje in de lounge!

Gereisd Met vrienden in februari 2014

Prima hotel zowel zakelijk als prive

Hessjes
20-1-2014

Hotel ligt hemelsbreed 100 meter van het centraal station. Zeer goede kamers (zeker de bedden). Duitse degelijkheid met amerikaanse service.

Gereisd Met partner in Thu Sep 26 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Er mag een ster af ....

Ursula en Fred
11-12-2013

Wij vonden het hotel geen 5 sterren waard. In het verleden in een 3 sterren hotel in Keulen een beter ontbijt gehad. Op zaterdag en zondag, geen gebakken eieren en zalm ....dit was er op vrijdag wel? Schoonmaak kan ook iets meer aandacht gebruiken, bij thuis komst was de kamer aan kant gemaakt maar de glazen stonden nog vuil op het nacht kastje en de ijs emmer was ook niet schoon gemaakt. Daarnaast is er 50 euro van creditcard afgeschreven als borg maar deze tot op heden nog niet terug ontvangen?

Gereisd Met partner in december 2013

perfecte uitvalsbasis

flip
7-4-2013

2 nachten via een reisorganisatie in dit hotel verbleven. Keurige vriendelijke ontvangst,nette kamers en een grandioos ontbijt. De straat waar het hotel zich bevind is er niet 1 waar je een Marriott zou verwachten,maar binnen 5 minuten lopen sta je voor de Dom. Het is alleen even het station doorlopen. Heb je weing te shoppen,ga dan met de trein. Een geweldige verbinding vanaf Amsterdam en Utrecht. Ga je met de auto,parkeer dan in de parkeergarage bij het station of naast het hotel. Beiden zijn een stuk goedkoper dan de Marriottgarage.

Gereisd Met partner in Fri Apr 05 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Keulen in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Keulen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.