Hotel Marriott Keulen

8.7Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Keulen (Köln)

8.7Fantastisch

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

53 reviews over Hotel Marriott Keulen

• 10Jody03-05-2007

Afgelopen weekend één overnachting in het Marriot gehad. Wat een geweldig hotel is dit! Zeker wanneer je de goedkopere toeristenklasse hotels gewend bent.

Onze kamer (635) was erg ruim en overal van voorzien. Badkamer was netjes schoon.

Het ontbijt was op zich heel erg goed, uitgebreid en alles werd constant bijgevuld. Enige minpunt was dat het erg druk was, we moesten 10 minuten in de lobby wachten op een tafeltje en werd pal naast andere mensen geplaatst.

• 9R.Smit10-03-2007

mrt 2007: Een hotel dat aan de Marroitt verwachting ruim voldoet. Zeer ruime kamer (we hadden kamer 448)en mooie badkamer. Alles had een strakke uitstraling met de trend van de laatste jaren. Binnen vijf loopminuten van het station (en de binnenstad) met voldoende parkeerplaatsen voor de auto. Personeel was vriendelijk en het ontbijtbuffet was zoals je dat in Duitsland gewend bent: goed, net als de rest vh hotel. Wil je nog wat geld besparen op het parkeren in de parkeergarage. Neem dan niet die van het hotel maar gebruik de openbare garage t.o. de hotelgarage. (scheelt al gauw 7.50 euro per dag).

• 10nienoe08-02-2007

Vorig jaar zomer geweest, hotel was toen net geopend. Ruime schone kamers, mooie badkamer. Voor de voetbal hadden ze overal grote schermen opgehangen zodat je vanuit de bar/lobby kon kijken. Was erg gezellig. Vriendelijke sfeer. Ligt ook vlakbij Keulen hbf en daarom ideaal als je met de ice reist. Ook voor minder validen en mensen met kinderwagens is het goed geregeld viel me op.

• 8Do102-01-2007

bereikbaarheid geef ik een 5 omdat ze eind van 2006 de straten hadden openliggen rondom het station. Duurde dus even voordat we bij het hotel aankwamen ha ha ha. De kamer was top. Ontbijt heerlijk en uitgebreid. ps: parkeer je auto altijd in de parkeergarage ook al is het een beetje prijzig. Een ingeslagen ruitje of een kras op je lak enz.. is niet zo fijn.

• 9Corina & Martin26-12-2006

In bijna alle opzichten een uitstekend hotel. Zowel ligging als kamer(inrichting) zijn perfect. Vooral de nieuwe Marriott-bedden zijn een verademing. Jammer genoeg verdienen de keuken en de bediening extra aandacht. Etenswaren liggen veel te lang onbeschermd oud te worden en oningewerkte leerlingen van de hotelschool. Marriott-Berlijn is een klasse beter, maar dat is ons geheimpje!

• 9P.Dijkstra20-11-2006

Super luxe hotel, en perfecte ligging. Alles op loopafstand. Wij hadden nog nooit eerder zo'n uitgebreid ontbijtbuffet gezien. En de kamer was ook erg groot en wat een heerlijke bed! Dat hebben wij wel eens anders meegemaakt. Parkeren is te duur maar wij hebben de auto een paar straten verder geparkeerd en dat kost in het weekeinde niets!

• 8Peter15-10-2006

Eersteklas hotel in directe nabijheid van Köln Hbf. Kamers zeer royaal en in niet-traditionele indeling. Comfortabele bedden en luxe badkamer, veel amenities. Ontbijtbuffet is uitgebreid. Wel werden wij, wegens drukte, noodgedwongen bij anderen aan de ontbijttafel geplaatst (!). Dit vonden wij niet passen bij een dergelijk kwaliteitshotel. Kwaliteit avondeten onder de maat: de fruits-de-mer kwamen bevroren op tafel, entrecote volledig doorgebakken. Klacht hierover werd niet adequaat afgehandeld. Misschien aanloopprobleem? Restaurant-staff zong af en toe een liedje of vertoonde een korte sketch, bij wijze van extra gimmick. Aardig, maar liever zie ik meer aandacht voor de gerechten. Personeel was over het algemeen vriendelijk, met enkele positieve (loungebar) en negatieve (restaurant) uitschieters. Al met al een prettig hotel, zéker qua kamer-comfort.

5 tips over Hotel Marriott Keulen

• Ursula en Fred, 11-12-2013

Ga midden in de week met de kerstmarkt naar Keulen, op zaterdag en zondag super druk!

• C. Schot, 16-02-2014

Uiteraard de Dom! Keulen is ook leuk winkelen,.

• angelien1967, 18-10-2012

Keulen is een mooie stad waar veel te beleven valt. dom is ook een echte trekpleister. Verder zie je dat er heel veel gebedeld wordt in de stad dat is een beetje jammer.

1 vraag over Hotel Marriott Keulen

• Badslipper, 26-04-2014

is er wifi aanwezig ?

weet iemand toevallig over in dit hotel gratis wifi is ?

badslipper, 03-05-2014

was het gratis of moest je er voor betalen ?

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette