Hotel Marriott Keulen

8.7Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Keulen (Köln)

8.7Fantastisch

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

53 reviews over Hotel Marriott Keulen

• 5Rc.sluiter21-04-2015

Dit nooit meer

Mariott Keulen nooit meer.waardeloos. Het balipersoneel was ongelofelijk . Inchecken lukte nauwelijks. En toen de koffer tijdens het inchecken gestolen bleek te zijn, had niemand wat gezien, wist het personeel nergens van en werd ons verteld dat ze niet aansprakelijk waren. Die dag waren er al 5 gestolen uit de lobby ....

• 10C. Schot16-02-2014

Superkamer, mooi uitzicht, vriendelijk personeel!

Hotel Marriott Keulen is een gunshtig gelegen, supermooi hotel! De kamers zijn fantastisvh, personeel écht heel vriendelijk, zowel bij de receptie als in het ontbijtrestaurant als 's avonds voor een drankje in de lounge!

• 9Puttiger23-12-2012

Fijn verblijf tijdens Kerstmarkten.

Ruime kamers, goede bedden. Schoon. Geen ontbijt in hotel genomen, op Kerstmarkten genoeg te eten en drinken! lekker in sauna geweest, goede sportmogelijkheden. Snacks in bar 's avonds prima, wel prijzig. Prima locatie.

• 7angelien196718-10-2012

hotel in je hartje keulen

Hotel ligt midden in het centrum van keulen. Het personeel is behulpzaam maar was niet goed voorbereid op zo,n grote groep. De prijs kwaliiteit vond ik minder,ontbijt was super maar middag en avond eten viel mij tegen en dat voor zo'n duur hotel. Verder hadden wij een feestavond in het hotel en om 22.00 uur was er geen rode wijn meer te bekennen werd ook gezegd wijn is op ze hebben wel de moeite genomen om bij andere hotels rode wijn weg te halen. Dat is dus wat ik bedoel met niet voorbereid zijn op een grote groep. De kamers waren geweldig,zoals grote bedden en echte duitse dekbedden

• 10joyceke14-08-2011

Super en via acties goedkoop te boeken

Heel mooi, verzorgd hotel. Heel vriendelijk personeel. Goed, heel goed ontbijt. Mooie ruime kamers. Centrum is goed te bereiken via het station. Een minuutje of 5-10 wandelen.

• 9Fam Pekel/Fam Noorman09-02-2009

Super Hotel.....

Super hotel..We gaan ieder jaar met vrienden en onze dochters voor Kerst een weekendje Keulen/Kerstmarkt.Dit jaar voor het eerst in Marriott en super goed bevallen.Voor herhaling vatbaar.Super hotel en super bedden en super ontbijt!!Ook heerlijk gegeten in het restaurant. Alleen hadden we een klein akkefietje,èèn van hun chauffeurs had onze busT5 beschadigd.Maar dit is nu in onderhandeling met de verzekering en we hopen dat het goed komt.

• 10Breezz12-09-2007

Een geweldig goed hotel. Ruime kamers met verukkelijke bedden. Het ontbijfbuffet was erg goed en vooral ruim geopend: tot 11 uur! Zulke ruime openingstijden zie je niet veel. Het enige kleine minpuntje is de ligging (om het centrum te bereiken moet je altijd door het station) en de kamerdeur is net een kluisdeur (loodzwaar). Maar dat zijn echt details. Een aanrader

5 tips over Hotel Marriott Keulen

• Ursula en Fred, 11-12-2013

Ga midden in de week met de kerstmarkt naar Keulen, op zaterdag en zondag super druk!

• C. Schot, 16-02-2014

Uiteraard de Dom! Keulen is ook leuk winkelen,.

• angelien1967, 18-10-2012

Keulen is een mooie stad waar veel te beleven valt. dom is ook een echte trekpleister. Verder zie je dat er heel veel gebedeld wordt in de stad dat is een beetje jammer.

1 vraag over Hotel Marriott Keulen

• Badslipper, 26-04-2014

is er wifi aanwezig ?

weet iemand toevallig over in dit hotel gratis wifi is ?

badslipper, 03-05-2014

was het gratis of moest je er voor betalen ?

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette