Hotel Marriott Keulen

8.7Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Keulen (Köln)

8.7Fantastisch

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

53 reviews over Hotel Marriott Keulen

• 8Y.W.09-01-2015

Goed Hotel

Goede ligging voor bezoek aan centrum, onder het station door en je bent bij de Domm, nog gen 5 min lopen.

• 8h.zondervan11-08-2014

Mooi hotel

Hotel gunstig gelegen achter het station Mooie kamer, misten alleen een kapstok voor de [natte] jassen op te hangen.Ook in de badkamer misten we zeker een paar haakjes.

• 8Irene04-08-2014

prima hotel en goed gelegen

Hotel is vrij nieuw, van alle gemakken voorzien. kamers zijn mooi en compleet ingericht. Er zat alleen wel een vreemde geur in de kussens op bed. nadat we andere hadden gvraagd, was dat helaas nog steeds zo. het ontbijt is prima, keuze genoeg. Jammer genoeg geen gratis wifi op de kamers. Tip: op de hoek van de straat zit restaurant(je) Brucken. Lekkerder en minder duur dan de resaturants in de Altstadt. En de mensen die er werken zijn erg vriendelijk!

• 9eelkje_waarsing06-06-2014

Heerlijk om tot rust te komen!

We zijn hier twee nachtjes geweest. Vooral om even uit de drukte van alle dag te zijn. Het hotel is daar uitermate geschikt voor. De locatie is perfect ten opzichte van het centrum. In 5 minuten sta je midden in de stad. De straat van het hotel vonden we niet een straat waar je een 5* hotel verwacht, maar niet storend. Parkeren is duur, maar dat weet je als je in een grote stad zit en dicht bij de binnenstad zit.

De kamers zijn heerlijk ruim. Ook de badkamer. Bedden heerlijk en de lakens super zacht! Ontbijt was super uitgebreid. Van alles te kiezen qua drankjes en je omelet wordt ter plekker voor je bereid. Het was wel erg druk. Vonden wij niet heel erg omdat we geen haast hadden en heerlijk rustig de tijd namen. Alles werd ook steeds bijgevuld dus geen probleem.

• 8Willem03-05-2014

Je vergeet er dat je ergens anders woont.

Marriott hotel Koeln* ligt op ongeveer vijf minuten loopafstand van station Hbf Koeln. De directe omgeving is niet aantrekkelijk; een terras aan de buitenkant ontbreekt. Wel staan er voortdurend zo'n zes taxi's te wachten. Binnen in het hotel ziet het er een stuk gezelliger uit. Je wordt bij de receptie vlot ontvangen door uiterst gastvrije gastheren/-vrouwen. De kamer, die wij voor vijf dagen betrokken, was ruim. Jammer dat er in de kamer voor twee personen maar één 'luie' stoel aanwezig was. Aan de wanden hangen fraaie zwart wit foto's van Koeln. Onze kamer was gesitueerd op de eerste etage met uitzicht op een eronder gelegen terras. We hadden niet verwacht dat er op het terras van dit vijf-sterren hotel muizen zou lopen; (vanuit één van de Parijse restaurants met aanpalende keuken kon men op het terras komen) Echt storend was gedurende twee avonden de bonkende geluiden rond onze kamer 131; deze geluiden waren er vanaf ongeveer één uur tot drie uur in de morgen. Super ontbijt !

• 8Hessjes20-01-2014

Prima hotel zowel zakelijk als prive

Hotel ligt hemelsbreed 100 meter van het centraal station. Zeer goede kamers (zeker de bedden). Duitse degelijkheid met amerikaanse service.

• 7Ursula en Fred11-12-2013

Er mag een ster af ....

Wij vonden het hotel geen 5 sterren waard. In het verleden in een 3 sterren hotel in Keulen een beter ontbijt gehad. Op zaterdag en zondag, geen gebakken eieren en zalm ....dit was er op vrijdag wel? Schoonmaak kan ook iets meer aandacht gebruiken, bij thuis komst was de kamer aan kant gemaakt maar de glazen stonden nog vuil op het nacht kastje en de ijs emmer was ook niet schoon gemaakt. Daarnaast is er 50 euro van creditcard afgeschreven als borg maar deze tot op heden nog niet terug ontvangen?

• 8flip07-04-2013

perfecte uitvalsbasis

2 nachten via een reisorganisatie in dit hotel verbleven. Keurige vriendelijke ontvangst,nette kamers en een grandioos ontbijt. De straat waar het hotel zich bevind is er niet 1 waar je een Marriott zou verwachten,maar binnen 5 minuten lopen sta je voor de Dom. Het is alleen even het station doorlopen. Heb je weing te shoppen,ga dan met de trein. Een geweldige verbinding vanaf Amsterdam en Utrecht. Ga je met de auto,parkeer dan in de parkeergarage bij het station of naast het hotel. Beiden zijn een stuk goedkoper dan de Marriottgarage.

• 9Charl 05-09-2012

Heerlijk verwend

Via via in de executiveroom overnacht met heerlijk lounchegedeelte erbij waar in de namiddag en vroege avond lekkere hapjes en drank werd geserveerd. Zeer goede service en heerlijk uitgebreid ontbijt.

• 8aeng06-08-2011

Prettig hotel op prima lokatie

• Prettige kamers
    • Goede brede bedden
    • Prima ontbijt
    • Geen gratis internet
    • In ontbijtzaal de tafels te dicht op elkaar.
    • Op één ochtend kwamen 5 verschillende obers ons vragen of wij wat te drinken wilden.

Parkeergarage aan de zijkant kost € 15 per dag.

5 tips over Hotel Marriott Keulen

• Ursula en Fred, 11-12-2013

Ga midden in de week met de kerstmarkt naar Keulen, op zaterdag en zondag super druk!

• C. Schot, 16-02-2014

Uiteraard de Dom! Keulen is ook leuk winkelen,.

• angelien1967, 18-10-2012

Keulen is een mooie stad waar veel te beleven valt. dom is ook een echte trekpleister. Verder zie je dat er heel veel gebedeld wordt in de stad dat is een beetje jammer.

1 vraag over Hotel Marriott Keulen

• Badslipper, 26-04-2014

is er wifi aanwezig ?

weet iemand toevallig over in dit hotel gratis wifi is ?

badslipper, 03-05-2014

was het gratis of moest je er voor betalen ?

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette