Hotel Marriott Keulen *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door eelkje_waarsing

Heerlijk om tot rust te komen!

eelkje_waarsing
6-6-2014

We zijn hier twee nachtjes geweest. Vooral om even uit de drukte van alle dag te zijn. Het hotel is daar uitermate geschikt voor. De locatie is perfect ten opzichte van het centrum. In 5 minuten sta je midden in de stad. De straat van het hotel vonden we niet een straat waar je een 5* hotel verwacht, maar niet storend. Parkeren is duur, maar dat weet je als je in een grote stad zit en dicht bij de binnenstad zit.

De kamers zijn heerlijk ruim. Ook de badkamer. Bedden heerlijk en de lakens super zacht! Ontbijt was super uitgebreid. Van alles te kiezen qua drankjes en je omelet wordt ter plekker voor je bereid. Het was wel erg druk. Vonden wij niet heel erg omdat we geen haast hadden en heerlijk rustig de tijd namen. Alles werd ook steeds bijgevuld dus geen probleem.

Gereisd Met partner in Fri May 30 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)