Hotel Marriott Keulen *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Willem

Je vergeet er dat je ergens anders woont.

Willem
3-5-2014

Marriott hotel Koeln* ligt op ongeveer vijf minuten loopafstand van station Hbf Koeln. De directe omgeving is niet aantrekkelijk; een terras aan de buitenkant ontbreekt. Wel staan er voortdurend zo'n zes taxi's te wachten. Binnen in het hotel ziet het er een stuk gezelliger uit. Je wordt bij de receptie vlot ontvangen door uiterst gastvrije gastheren/-vrouwen. De kamer, die wij voor vijf dagen betrokken, was ruim. Jammer dat er in de kamer voor twee personen maar één 'luie' stoel aanwezig was. Aan de wanden hangen fraaie zwart wit foto's van Koeln. Onze kamer was gesitueerd op de eerste etage met uitzicht op een eronder gelegen terras. We hadden niet verwacht dat er op het terras van dit vijf-sterren hotel muizen zou lopen; (vanuit één van de Parijse restaurants met aanpalende keuken kon men op het terras komen) Echt storend was gedurende twee avonden de bonkende geluiden rond onze kamer 131; deze geluiden waren er vanaf ongeveer één uur tot drie uur in de morgen. Super ontbijt !

Gereisd met partner in april 2014