Hotel Madison am Dom

Weer vandaag25°
Hotel Madison am Dom

We hebben een aantal aanbieders voor Madison am Dom voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Madison am Dom in het Nederlands

Prima slaapplek, niet meer dan dat

Linda
30-12-2015

Parkeerplek bijgeboekt, maar niet gekregen ivm beperkte beschikbaarheid, niet netjes! Wel goed alternatief bij station om de hoek. Ligging tov dom perfect! Verder vergane glorie, personeel in joggingbroek en croques, jammer. Wij kwamen om iets voor 10en bij ontbijt en toen al afruimen, geen eitjes meet etc. Kamer ok, langs schimmel in badkamer kijken, maar verder schoon. Prima douche, bedden wat zacht maar voor een nachtje goed te doen. 24uurs receptie wel prettig. Al met al prima prijs-kwaliteit maar beschrijving bij touroperator wat te positief.

Gereisd Met vrienden in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede prijs/kwaliteit verhouding

R.Vinke
25-7-2012

Ligt in centrum, prima om zaken te voet te doen! Geen lift dus voor mensen die slecht ter been zijn, moeilijk te doen. Zeer schone kamers! Goede bedden. Ontbijt is netjes te noemen. Receptiemedewerkers/sters zijn vriendelijk en bereidt tot uitleg. Parkeren hoeft geen probleem te zijn. Op korte loopafstand zijn prima plekken om 24-uur achtereen een auto te parkeren. Let wel op dat er parkeergarages zijn die van 22-6 niet toegankelijk zijn. Voor ons geen beletsel. Hotel ligt naast het spoor, en op loopafstand van het Hoofd Station van Keulen. We hebben prima geslapen. Een van ons sliep nog wel aan de kant van de sporen. Weinig te horen. Voor de prijs hoef je dit hotel niet te laten liggen.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 23 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Madison am Dom in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Madison am Dom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.