Hotel Madison am Dom

Hotel Madison am Dom

We hebben een aantal aanbieders voor Madison am Dom voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Madison am Dom in het Nederlands

Centraal gelegen net hotel

MaschaG
30-12-2012

Voor 2 sterren niks mis mee. Hou wel rekening met; - geen lift, alleen trappen - geluid van treinen (ligt naast de Hbf) - parkeren duur - tv valt steeds weg (storingen door de treinen) - kleine ontbijtzaal

Verder ruime en schone kamer, prima ontbijtbuffet. Aardige mensen.

Gereisd Met partner in Fri Dec 28 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Madison am Dom in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Madison am Dom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.