Hotel Ludwig

Hotel Ludwig
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Ludwig voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ludwig in het Nederlands

Niet te geloven: een hotel zonder airco

Jan Willem,
29-5-2017

Het is mei, lekker mooi weer buiten met wel 30 graden. Maar dit hotel kent geen airco en dat voor bijna 200 Euro per nacht(!)

Locatie top, maar das dan ook alles. De rest is onder hotel van keten kwaliteit.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Heel goed gelegen hotel , nabij treinstation en Dom. Mooi ontbijt en propere kamers. Recht tegenover hotel een niet te dure parking. Zeker een aanrader!

Gereisd anders in november 2016

Niets bijzonder maar wel goed

sandra
16-6-2013

Het hotel licht echt op loop afstand van het centrum. De kamers zijn netjes en schoon. Wij verbleven er met zijn drie in dit hotel. Goede kamer. Alleen een nadeel. We zaten op de begane grond. En dit hotel licht best centraal. Dus s'avonds kwamen er best wel wat mensen langs het raam gelopen. En ondanks de rolluiken was dat best gehorig. Het ontbijt is er ook gewoon goed. Het personeel is erg aardig. Waar kom je ze nog tegen. Dat mensen je naam weten en je ook altijd begroeten als ze je zien. Hier dus.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Ludwig voor je op een rij gezet:

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ludwig in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ludwig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.