Hotel Leonardo Köln

47 reviews over Hotel Leonardo Köln in het Nederlands

Zeer slecht (+Rectificatie)

Harry drenth,
26-2-2019

Per ongeluk twee kamers teveel geboekt, 6 ipv 4. Ze weigeren mij de twee niet-gebruikte kamers terug te betalen Hotel zat absoluut niet vol. Zo geld verdienen over de rug van gasten, erg slecht Pas op dus!! Rectificatie: Ik wil mijn eerdere commentaar op dit hotel nuanceren. Ze hebben een keurige oplossing geboden.

Gereisd zakelijk in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg netjes

fam_koopman,
14-5-2017

Een weekend met zn tweeen er op uit. Bij dit hotel terecht gekomen door een waardebon. Het hotel ziet er erg netjes en verzorgd uit. Personeel is zeer vriendelijk en doet er alles aan je echt een welkom gevoel te geven. Het hotel ligt net buiten de centrumring. Ze geven aan 2km lopen vanaf Keulen hbf maar dat is minimaal het dubbele. Trein, tram, bus of taxi bieden een uitkomst.

Gereisd met partner in mei 2017

Dit hotel is een aanrader!

N Molenaar
28-7-2016

Zeer klantvriendelijk personeel, schone kamers, goed ontbijt, goede verbinding met openbaar vervoer naar het centrum. In de directe omgeving van het hotel is weinig te beleven.

Gereisd met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel, gunstig gelegen

kurt1972
26-7-2016

Dit hotel werd aangedaan naar aanleiding van een squash tornooi. Heel ruime en propere kamers met goed werkende airco. Hotel ligt vlak naast een winkel en in de straat zijn een paar bars en eetgelegenheden. Hebben een paar keer in het hotel gegeten en daar valt niets op aan te merken. Het ontbijt was zeer lekker en uitgebreid. Het personeel was heel vriendelijk. DIt hotel heeft ook een zwembad, maar daar eb ik geen gebruik van gemaakt.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Anita
5-10-2015

Nette kamer, heerlijk bad. Ontbijt was prima. Met de tram ben je zo in het centrum. Parkeren op het terrein is erg prijzig.

Gereisd met partner in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

Jeschica
20-8-2014

Vriendelijk ontvangst in de grote lobby van het hotel. De kamer was erg netjes, heerlijke bedden. Tv, badkamer, grote van de kamer: alles was prima in orde. In de kelder van het hotel is een zwembad.

Gereisd met partner in Sun Aug 17 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed hotel voor een redelijke prijs

ingrid bon
2-4-2013

het hotel ligt niet in ëen goede buurt maar met de metro ben je zo in de stad keulen je stapt uit naast de dom

Gereisd met partner in maart 2013

Dit niet weer

Eelco Nammensma
19-2-2013

Hotel zal er in eerste opzicht goed uit, personeel was correct en sprak goed Engels. Onbijt op de eerste dag was redelijk, op de tweede dag werd niks aangevuld. Vele gasten moesten wachten totdat brood, yoghurt etc werd aangevuld, dit duurde minimaal 30 min, waarna de aanvulling nog veel te minimaal was: alleen croissants die slecht gebakken waren, geen brood of bolletjes. Personeel groet niet uit zichzelf, ook het personeel tijdens het ontbijt liep aardig chagrijnig rond. Bij het zwembad stond een bordje, dit water is vandaag 26 graden. Echter het water was koud, maximaal 20 graden. Daarbij was het voor ons zeer lastig om een reservering rond te krijgen met een voucher die we hadden. Wij gaan niet weer naar dit hotel.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het hotel is gemakkelijk bereikbaar, en met de U bahn ben je vrij vlot in het centrum. In de omgeving van het hotel is weinig te beleven,en ben je aangewezen op de stad. Een fijn hotel voor een bezoek aan de prachtige kerst markten.

Gereisd met partner in Fri Dec 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

ed Soons
28-7-2012

Het is een prima hotel. Buiten het centrum, maar met de S bahn op 500 meter is het centrum prima te bereiken. Heel vriendelijk personeel, parkeren achterom niet duur. Kamers waren schoon, airco stond prettig afgesteld, ontbijt was prima in orde. Zonder meer een herhaling waard.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo Köln in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo Köln zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.