Hotel Kolping International Am Römerturm

9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Kolping International Am Römerturm voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kolping International Am Römerturm in het Nederlands

Zeer goed wij waren heel tevreden over het hotel

14-12-2014

Zeer goed wij waren heel tevreden over het hotel.een aanrader .

Gereisd anders in december 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kolping International Am Römerturm in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kolping International Am Römerturm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.