Géén boekingskosten

Hilton Cologne

DuitslandNoordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen)Keulen (Köln)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hilton Cologne voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 34 reviews

7.3GoedScore uit 34 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

34 Reviews over Hilton Cologne

• 7erik de ruijter15-08-2022

Service onder de maat

Als je na een lange zaterdag op kamer komt om 16 uur verwacht je toch een schone en nette kamer. Nee dus, we moesten echt zelf nog bellen voor schoonmaakservice. (En nee er was geen 'groen' bordje om op de deur te hangen, alleen een 'rood' dat we natuurlijk niet gebruikt hadden). Kamer ruim, badkamer ondanks het bad gewoon te klein; je kan-je-xx-niet-keren bijna. Lokatie van hotel prima, vlakbij station en Dom. Luxe ontbijt met veel keuze. Maar wederom de service: check-in was niet vriendelijk, en mede vanwege enige verwarring over wat er wel en niet met HHonors boeking mocht vergat men ons de goede lift te wijzen en ontbijtdetails te geven. Voor 3-sterren goed genoeg, de geclaimde 4 sterren is het niet waard.

• 7EJNFM14-12-2015

Heerlijk ontbijt maar hotel viel tegen

Het was bloedheet in dit hotel! Ook 's nachts bleef de thermometer op 22 graden staan. Je kon het zelf 3 graden naar beneden bijstellen maar dit werkte helemaal niet, even later sprong hij gewoon weer terug. Wakker geworden met hoofdpijn... Kamer was redelijk, alleen kwam het kamermeisje zondagochtend 10.00 aankloppen met de vraag of de kamer al schoongemaakt kan worden. Nee! We hoeven pas om 12.00 uur uit te checken! Het ontbijt was wel heerlijk, alles topkwaliteit.

• 5Jan Arend18-07-2015

niet Hilton-waardig

Ligging is perfect, receptie is vriendelijk, lobby mooi, maar kamers zijn vergelijkbaar met een willekeurig ibis. Klein, klein bed, geen bad, slechts 1 grote handdoek, geen wifi op de kamers. Echt onder de maat voor het geld wat je ervoor moet betalen.

• 9Rob28-12-2014

Bijzonder mooi stadshotel

Hotel ligt direct tegen over het centraal station (Köln HBF). Receptie ontvangst was zeer kundig, netjes en snel. Mijn reservering was niet goed door de touroperator doorgezet maar dit werd direct en discreet opgelost. Kamer zeer ruim en schoon. Heerlijk grote badkamer en bed. Minibar is leeg tegenwoordig. Onder in de hal bevind zicht een winkeltjes waar je zelf de minibar kunt vullen (beter en goedkoper). Ontbijt zeer uitgebreid met live cooking. De Ice bar was helaas gesloten. Kortom een zeer goed hotel met luxe uitstraling.

• 6Linae25-07-2014

Standaard hotel

De ligging van het hotel is prima, maar ik zie weinig verschil met een vier sterren hotel. De kamer was bij aankomst toch echt niet schoon (nog haren in de wasbak en troepjes op de grond). We hadden een kingsize deluxe kamer geboekt voor drie personen. Nou deze kamer is echt niet kingsize. De badkamer is wel kingsize maar daar slaap je niet in. Het bad was helaas niet bruikbaar,omdat er bijna geen water uit de kraan kwam, bij de douche was de water druk overigens wel goed. De kamer is dan ook echt te klein voor drie personen, je moet met z'n allen in 1 bed van 1.60 m slapen, dat kan echt niet. Heb voor de zekerheid nog bij de receptie gecheckt of we echt een kingsize room hadden voor drie personen, maar dit zou echt een "kingsize Room" zijn, die je kan boeken voor drie volwassenen. Al was het ontbijt in eerste instantie, maar voor twee personen geregeld en lagen er handdoeken voor twee personen.....Zal hier zelf nooit meer een kamer boeken, dan zijn er toch zeker betere alternatieven.

• 9In-Ky14-01-2014

Wij komen hier zeker nog weer terug!

Heerlijk hotel, loopafstand van het centrum en station. Net als de vorige keer een prima service en uitstekend verzorgt ontbijt.

• 9frans_verhoeks18-10-2012

goed hotel met ideale ligging!

In december 2010 verbleven wij tijdens de kerstmarkt periode een nachtje in dit hotel. Het hotel is ideaal gelegen vlakbij het station en op loopafstand zijn de Dom, de kerstmarkten en de winkelstraten. De kamers zijn prima en het ontbijt was goed verzorgd.

• 9erik.bert06-08-2012

Wederom een goed verblijf

Wederom een goed verblijf een lang weekend in Keulen. Kwaliteit van het hotel blijft optimaal. Geoten van de heerlijke saunaruimte.

• 7Suzan19-03-2012

Zeer netjes, schoon, ruim, uitstekende ligging

Het Hilton Cologne* in Keulen is een mooi hotel op een perfecte ligging. Het is goed onderhouden en heeft vrij ruime kamers. Een groot hotel met veel faciliteiten. Tevens is er ook een goede parkeermogelijkheid. Het personeel is vriendelijk en professioneel.

• 8dieterjanssens01-10-2011

Leuk maar niet Hilton-waardig

Leuk hotel, maar we hadden er -door de 5 sterren- veel meer van verwacht.

Prima ligging, dichtbij de Dom -en dus ook de vele winkelstraten- en station.

Wij zijn met Thalys naar dit hotel gegaan en da's op zich een echte aanrader aangezien het station op enkele minuten lopen ligt.

Betalend internet!! Dit is volgens mij niet meer van deze tijd!

Hotel Hilton Cologne info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Marzellenstrasse 13-17, D-50668