Hotel Gut Wistorfs

HotelWeer vandaag25°13°
Hotel Gut Wistorfs

We hebben een aantal aanbieders voor Gut Wistorfs voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Gut Wistorfs

Alles Super und Perfekt

Melanie Throms
14-3-2016

Schöne Terrasse und das Essen war super lecker alles prima. Wir hatten Zimmer 13 ein schönes großes Zimmer mit Badewanne.

Das Personal war sehr freundlich. Tolle Bar und im historischem Restaurant gab es das Frühstücks. Schöner großer Parkplatz

alles praktisch, man ist schnell mit der Bahn in Köln - Zentrum und kann das Auto dort kostenfrei stehen lassen. Es hat uns dort

sehr gut gefallen! Wir kommen auf jeden Fall noch einmal hier her!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gut Wistorfs in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gut Wistorfs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gut Wistorfs scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.