Hotel Goethe

Kleine hotelsWeer vandaag17°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Goethe voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Goethe in het Nederlands

voor een weekendje prima

tuinstra-delaaf
28-11-2012

hotel is eenvoudig maar prima voor een weekend weg. Leuk voor de kerstmarkt in Keulen. Vlak bij de tram om naar het centrum te gaan. Het zou wel een opknapbeurt kunnen gebruiken. Prijs/kwaliteit verhouding niet helemaal goed. Wel zeer vriendelijke mensen en goed ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Goethe in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Goethe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.