Hotel Goethe

Kleine hotelsWeer vandaag6°5°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Goethe voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Goethe in het Nederlands

Prima eenvoudig hotel, voor herhaling vatbaar!

Henri en Anita,
16-12-2018

We hebben dit hotel geboekt voor een bezoek aan de kerstmarkten

We werden heel hartelijk ontvangen door de gastvrouw en heer.

De 4 pers. gezinskamer was prima, ( kan wel een opknapbeurtje gebruiken) en voorzien van alle gemakken. De eigenaar had zelfs nog gezorgd voor flesjes water, wat vers fruit en een snoepje.

Bed was alleen wat smal en veel “ muziek”, maar heerlijk rustig, terwijl we naast de receptie en aan de weg sliepen.

Vlak bij het openbaar vervoer, zodat je voor het bezoek aan de kerstmarkten de auto gratis bij het hotel kan laten staan!

(Dagkaart bus/ tram voor €13,60)

Reisduur naar Keulen centrum ongeveer 20 minuten.

voor een weekendje prima

tuinstra-delaaf
28-11-2012

hotel is eenvoudig maar prima voor een weekend weg. Leuk voor de kerstmarkt in Keulen. Vlak bij de tram om naar het centrum te gaan. Het zou wel een opknapbeurt kunnen gebruiken. Prijs/kwaliteit verhouding niet helemaal goed. Wel zeer vriendelijke mensen en goed ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Goethe in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Goethe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.