Pension Gästehaus Albers

1 review over Pension Gästehaus Albers

Sehr empfehlenswert, nette Leute, toller Service

Frank Wenzel
2-12-2009

Schöne kleine Pension, sehr geräumige Zimmer, gute Einkaufsmöglichkeiten, sehr nette Leute (die Betreiber), Angestellte arbeitete normalerweise von 8 Uhr bis 18 Uhr, da wir aber schon fürher los mussten, fings Sie schon um 7 Uhr, dass wir frühstücken konnten. Wenn wir wieder mal in Köln sind, ist das Gästehaus Albers unsere Pension !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gästehaus Albers in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gästehaus Albers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Gästehaus Albers scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.