Hotel Europäischer Hof am Dom **

Hotel Europäischer Hof am Dom **

Weer vandaag4°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Europäischer Hof am Dom voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Europäischer Hof am Dom in het Nederlands

menging van oud en versleten(vloer, raam) en goed (bed) met vriendelijke bediening

Wij hebben dit voor 1 nachtje geboekt, we wilden in het te

Tessa en Marcus, 11-10-2007

Wij hebben dit voor 1 nachtje geboekt, we wilden in het centrum zitten voor niet te veel geld. PERFECT, we konden vroeg onze kamer in en de auto laat laten staan in de parkeergarage!

De kamers zijn klein maar heel schoon en sommige kamers hebben een hele nieuwe badkamer. In een stad als Keulen heb je alleen een bed en een douche nodig als dat is wat je zoekt is dit hotel TOP. Als je meer tijd op je kamer doorbrengt en wat meer luxe wil zou ik dit hotel afraden.

Wij gaan hier zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europäischer Hof am Dom in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europäischer Hof am Dom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Europäischer Hof am Dom scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: