Hotel Dorint An Der Messe Köln

Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag25°8°
Hotel Dorint An Der Messe Köln
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Dorint An Der Messe Köln voor je op een rij gezet:

62 reviews over Hotel Dorint An Der Messe Köln in het Nederlands

Jammer voor dat geld

rjvanscherp
30-12-2015

We keken ernaar uit. Maar het hotel voldeed niet aan de verwachtingen. Uitzicht op een muur. Het bed ligt niet lekker waardoor we weinig geslapen hebben. Het zwembad in de SPA is koud. Voor het ontbijt sta je in de rij om geplaceerd te worden. Best lang ook. En voor het parkeren betaal je 25 euro per etmaal. Het weegt allemaal niet op tegen de kosten Vd overnachting. Wij komen niet terug.

Gereisd met partner in Mon Dec 28 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel. Mooie stille kamer. Subliem ontbijtbuffet. Tegenover de jaarbeurs met metrohalte voor de deur. Lopend naar de Dom 20 minuten. Achter hotel parkeren voor € 4 per dag i.p.v. € 19 in garage!

Gereisd alleenreizend in februari 2015

Mooi zakelijk, maar erg duur hotel

goetzee
3-10-2014

Qua ligging is het een goed hotel, tegenover de Messe. Verder goed bereikbaar en een parkeergarage onder het hotel. Ik vind het verder een doorsnee goed degelijk zakelijk hotel. De prijs is echter veel te hoog. Daarvoor zijn de kamers te sober en is het niveau van de medewerkers onder de maat. Weinig klantvriendelijkheid!

Gereisd zakelijk in oktober 2014

Ik had er meer van verwacht

a.coelman
22-12-2013

We hadden een suite en de prijs was 210 euro per nacht. Dit geld was het zeker NIET waard. Het uitzicht was de achterkant van een gebouw, de gordijnen maar gesloten gehouden. We hadden een simpel diner via roomservice besteld. 2 hamburgers met patat, 40 euro en niet te eten. Voor alles moest betaald worden, ook wifi en om gebruik te kunnen maken van de radio moest je de receptie bellen, vroeg mij af of dit ook weer geld kostte. Mevrouw aan de balie had er volgens mij geen zin in. Ontbijt was wel goed, geen last van herrie op de kamer, matrassen prima. Inrichting om te huilen. 1 lelijke schaal neergezet en een vaas met gedroogde vieze takken. Het tapijt had een enorme bobbel, je moest nog uitkijken of je niet viel. Al met al geen succes!!!!!

Gereisd met partner in december 2013

Zakenhotel ook prima voor citytrip

Martijn
2-4-2013

Dit hotel is echt een zakenhotel tegenover het beursgebouw van Keulen op wandelaftand van station Keulen Deutz (10 minuten) en het centrum (20 minuten). De tram naar het centrum stopt voor de deur, ook 's avonds en in het weekend. Met 300 kamers is het hotel groot, maar het oogt niet massaal. De standaard kamer is niet ruim, maar wel netjes verzorgd. Het ontbijt is zeer goed verzorgd. Parkeren kan in de garage voor 19 euro per dag, maar ook in de straten achter het hotel voor 4 euro per dag. In de kelder van het gebouw bevinden zich een ruime sauna, hamam, jacuzzi, zwembad en gym. Enige minpuntje aan het hotel is het feit dat er gerookt kan worden in de bar van het hotel, welke in open verbinding staat met de lobby. Hierdoor hangt er een continue rooklucht beneden.

Gereisd met partner in maart 2013

Super goed

Maso
14-7-2012

Zeer mooi hotel. Met de metro slechts enkele haltes van de Neumarkt. Zeer goed ontbijt en mooie, ruime kamers. Zwembad met sauna erg fraai. Parkeren in de parkeergarage zit bij de prijs inbegrepen. Alleen jammer dat er geen gratis Wifi is.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jul 11 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer mooi modern hotel met goede wellness. De kamers zijn modern, voldoende groot en van alle comfort voorzien. Het ontbijt in overvloedig en zeer lekker. Wellness was goed: zwembad, jacuzzi en sauna Minpuntje is de te betalen parking.

Gereisd met vrienden in december 2010

Heel goed

Nicole
2-12-2011

Wij waren 2 nachten in het hotel met de Kerstmarkt. Ontbijt top. bedden goed. personeel heel vriendelijk. Gaan zeker nog terug.

Gereisd met vrienden in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

kerstmarkt

Miranda
16-11-2011

Wel een zakelijk, maar zeker een goed hotel voor een paar nachten. Geen klachten. Goede Cocktails

Gereisd met partner in december 2010

Prima zakenhotel

Mark
13-11-2011

Een prima zakenhotel recht tegenover de Messe van Keulen. Daarnaast op 1 halte met de S-bahn van het centrum van Keulen.

Gereisd zakelijk in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Geldautomaat, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dorint An Der Messe Köln in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dorint An Der Messe Köln zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.