Hotel Domstern

9 reviews over Hotel Domstern in het Nederlands

uitstekend Hotel op toplokatie

Frank
16-10-2016

heerlijk Hotel, zeer vriendelijke ontvangst en mooie ruime kamer, een zeer grote badkamer. Goede bedden en het ontbijt was uitstekend, alles wat je kan bedenken is er, en prima Koffie, Hotel is echt een aanrader

volgende maal terug naar dit hotel

Gerritalbert
7-3-2016

Bij onze aankomst (10u) was onze kamer reeds beschikbaar voor onze bagage te plaatsen. Ze was niet te groot maar heel proper en alles was aanwezig: flat screen, gratis (goede) Wi-Fi, kluisje, propere badkamer, lift aanwezig enz. klein minpuntje: de kussens waren nogal plat, volgende maal een paar bijvragen. Het ontbijt was met alles erop en eraan, je eitjes werden gebakken naar wens, door het zeer vriendelijke personeel. Het hotel ligt zeer dicht bij de Dom, het station en het centrum waar je kan shoppen en museums bekijken naar hartenlust. Alles te voet goed doenbaar.Bij het vertrek mocht onze bagage blijven staan tot 18.u. Wij waren met de supersnelle trein vanuit Brussel op 1u45 min rijden, aan een spotprijs als je vroeg genoeg boekt. Probeer het weekeinde te vermijden, dan is het zeer druk in de stad. Dit hotel en deze stad staan op mijn favoriete lijst en zal mij en mijn echtgenote zeker terugzien.

Top hotel

R. van Eldik
17-3-2014

Perfecte ligging (5 minuten van de Dom en het station) en zeer goede service. Ontbijt is erg goed en de kamers bescheiden qua afmetingen, maar schoon en rustig. Parkeren bij hotel slechts 10 euro per nacht. We komen zeker terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Domstern voor je op een rij gezet:

Prima hotel dichtbij de stad

erikdriessen
5-9-2013

Wij hadden geboekt voor het iets verderop gelegen Domspitzen, maar kregen een mooie, ruime kamer toebedeeld in Domstern. De junior suite is perfect, goed bed, zitje en een ruime badkamer. Domstern en Domspitzen liggen dichtbij het station en de Dom. Service prima. Ontbijt zeer goed

Rustig hotel

kenk
31-12-2011

Zeer rustig gelegen hotel op 5min van het centrum , met alle winkels en bezienswaardigheden . Met kleine maar zeer nette kamers , afwisselend ontbijt . Personeel erg vriendelijk en behulpzaam .

goed hotel voor stedentrip

wassen
16-12-2011

in een rustige straat gelegen prima kleinschalig hotel. loopafstand van centrum van keulen. parkeerruimte aan overkant hotel. receptie klantvriendelijk. kamers niet al te groot maar keurig en schoon. ontbijt eenvoudig maar goed.

Prima plek

Liz
5-1-2009

wat wil je nog meer,een leuk knus hotel midden in het centrum.

Schone kamers,lekker ontbijt,primavoor elkaar.

Hopen dat het zo blijft.

Komen zeker terug

2008

Onlangs gerenoveerd en nieuwe enthousiaste eigenaren sinds november 2007. Wij waren er in maart 2008. Hotel ligt op 2 minuten van centrum, Dom en station in stil straatje. Schoonste hotel wat wij meegemaakt hebben. Zeer vriendelijke receptie; doen alles om het je naar de zin te maken. Auto kan, na reserveren, aan de overkant staan (8 euro pd.). Eetzaal voor ontbijt wat klein maar werd uitgebreid. Echte aanrader dit hotel; klein maar fijn.

prima hotel, vriendelijke mensen en erg behulpzaam. Zeker de moeite waard en wij komen een keer terug!!

We hebben een aantal aanbieders voor Domstern voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Domstern in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Domstern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.