Hotel Cristall - Superior

Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag30°12°
Hotel Cristall - Superior
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Cristall - Superior voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Cristall - Superior in het Nederlands

Goed hotel

Giacomo
2-10-2017

Hotel Cristal Desing heet tegenwoordig Cristall Superior. Zijkant ligt aan een aardig drukke weg. Met de ramen open hoor je die wel de hele dag. Je kan ook de ramen dicht laten en de airco aanzetten. Ik had er niet zo'n last van in ieder geval. Nette moderne kamer met een LCD tv waar je u tegen zegt. Mega groot. Zitje in de kamer en genoeg kastruimte. Badkamer netjes met wc, douche en wastafel. Alles netjes schoon. Gratis wifi in het hotel. Ontbijt was goed en smaakvol.

Mooi Hotel in centrum Keulen

Didier
23-9-2014

Fijn hotel vlakbij Station. ondanks de nabijheid van treinen en verkeer, helemaal geen last gehad van lawaai ( kamer aan de achterzijde ) Mooi design kamer en alles kraaknet. Goed continentaal ontbijt alles wat nodig is maar geen groot buffet. Vriendelijk personeel. mogelijkheid om bagage achter te laten. Wifi verbinding op de kamer onstabiel. Meeste TV zenders allemaal Duitstalig.

Zeker een aanbeveling waard.

prima hotel, uitstekend ontbijt

jan
11-9-2013

vriendelijke ontvangst, klassieke receptieruimte.

een beetje eigenaardige locatie van de ontbijtzaal (entresol) maar een meer dan uitstekend verzorgd ontbijt met veel keuze.

kamer was prima - niet overdreven , maar echt voldoende.

Het is een goed hotel, voor de prijs die je betaalt. Het ligt erg centraal bij de dom, het station en de winkelstraat. Het ontbijt is goed en uitgebreid. De kamers zijn echt aan de kleine kant, maar bedden zijn goed. Het hotel heeften paar grappige elementen maar is mijns inziens geen 'design'.

Zeer mooi hotel - zeer goede service

Jurgen en Kathy
20-12-2012

Hotel zeer centraal gelegen. Ideale uitvalsbasis voor bezoek aan Keulen (Kerstmarkten). Kamers zijn zeer verzorgd en proper. Bij aankomst kleine attentie. Zeer verzorgd ontbijt. Zeer vriendelijk onthaal.

Aan te bevelen.

Leuk hotel!

Dorien
14-7-2012

Leuk hotel, ideale ligging op 400 meter van het station en de Dom.

Kamers zijn ruim. Wij waren met 2 personen en hadden een ruime kamer voor 3 personen. Kamer is proper en verzorgd. Ontbijt uitgebreid.

dicht bij centrum en treinstation

Leny van Os
29-5-2012

makkelijk lopend te bereiken als je met de trein komt

wat ons verbaasde was dat de laatste morgen een behoorlijk gedeelte van de ontbijttafeltjes gereserveerd bleken,wij moesten ons ontbijt op een onhandig tafeltje gebruiken,voor wie de andere tafeltjes waren hebben we niet kunnen vaststellen,we hebben daar niemand gezien.......

Hotel Cristall is een modern hotel met design meubilair. Kleine stoeltjes en te laag om bij te eten. Zit wel comfortabel. Ontbijt is uitstekend. Comfort kamer is prima, met deze opmerking, wij waren met ze 'n tweeën. 1 moest op de poef en de ander kon in stoel zitten. Dan maar lekker op bed naar groot LCD scherm kijken. Uitstekende sanitaire voorziening op de kamer. En erg schoon. Klein nadeel was verder dat wij in een bijgebouw zaten waardoor je een trap op moest en buiten langs. NIET GESCHIKT VOOR GEHANDICAPTEN. Dit aangeven bij aanmelden.

Redelijk

Ada K.
16-7-2010

Hotel vlakbij station en Dom, niet erg design, gevernist multiplex. Kamers klein en piepkleine douche, maar verder wel compleet. Bedden prima, maar op de kamer geen airco wat bij warm weer ontzettend heet is omdat de ramen niet ver open kunnen.Ligt bij het centrum waar ruimvoldoende eetgelegenheden zijn.

Prima hotel

24-7-2009

Okay, laat het design er maar af. Maar voor 70 Euro incl. ontbijt een prima hotel. Het ontbijt vond ik erg goed, zeer veel verschillende soorten brood(jes), heerlijke mozzarella met tomaten en basilicum, goede koffie enz.

Ik zou echter geen kamer aan de drukke straat nemen, de auto's racen onder je raam voorbij !! Gelukkig hadden we een kamer aan de rustige zijde, niets mis mee.

Je loopt de straat uit richting Dom en binnen 10 minuten zit je in de grote winkelstraat / Domplein.

Ga ook eens tegenover het hotel onder het spoor door. Loop de straat uit (Eigelsteinstrasse), aan het einde, rond de stadspoort, een heel leuk pleintje met terrasjes. Weinig toeristen daar, gezellig "onder de locals".

Kortom, een prima hotel voor die prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cristall - Superior in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cristall - Superior zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.