Hotel City Köln am Neumarkt

Kleine hotelsWeer vandaag17°11°

We hebben een aantal aanbieders voor City Köln am Neumarkt voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel City Köln am Neumarkt in het Nederlands

Aanrader! Geen luxe wel schoon

Maureen
11-12-2011

Twee nachten verbleven in dit hotel.

Wij zaten als stel aan de overkant van de straat in een ruime en schone kamer met een mini keukentje.

Kamer voorzien van toilet en douchecabine.

Ontbijt was simpel maar goed.

Vriendelijk personeel.

Prima prijs/ kwaliteitsverhouding.

Auto kan men in nabij gelegen parkeergarage zetten(50meter), wij hadden overigens een plek naast het hotel, schijnbaar priveparkeerplaats.

Honderd meter van Neumarkt verwijderd en dichtbij alle shopping(Schildersgasse).

Naar de Dom of Alter Markt loop je in ruim kwartier, gewoon goed te doen.

Geen luxe maar wel een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Köln am Neumarkt in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Köln am Neumarkt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.