Hotel Casa Colonia

Kleine hotelsWeer vandaag30°15°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Colonia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Casa Colonia in het Nederlands

Fantastisch hotel

Anoniempje, 18-12-2017

Fantastisch hotel! Vlakbij de Dom en makkelijk bereikbaar. Gevarieerd ontbijt en supervriendelijk personeel. Enig minpuntje was dat er geen personenlift was en wij lagen op de vierde verdieping. Er is wel een bagagelift! Zeker een aanrader!!!

hotel om u tegen te zeggen

De Coster Eric, 1-7-2013

dit hotel is goed gelegen op circa 5 min wandelen van Dom, kamers zijn ruim genoeg, alsook ruime douche, personeel is zeer behulpzaam en super vriendelijk, wel geen lift aanwezig, ontbijt om u tegen te zeggen, indien garage nodig dan wel degelijk bij bestellen en zoniet op 2 min wandelafstand heb je een bewaakte garage tegen €15/dag, ook mogelijk om kamer met Dom-blik te verkrijgen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Colonia in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Colonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Colonia scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: