Hotel B&B Hotel Köln-Frechen

Hotel B&B Hotel Köln-Frechen

We hebben een aantal aanbieders voor B&B Hotel Köln-Frechen voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel B&B Hotel Köln-Frechen in het Nederlands

Prima hotel voor een overnachting

Charlotte
12-8-2018

Het hotel is zeer gunstig gelegen ten opzichte van de uitvalswegen. De kamers zijn klein maar fijn. In principe is alles aanwezig wat je nodig hebt. Badkamer insgelijks. Het is krap maar ja voor die prijs kun je dat verwachten. Ontbijt was meer dan prima. Voor ieder wat wils en werd voldoende aangevuld! Wij hebben dit hotel gebruikt voor een 2 daags bezoek aan phantasia land. Zou dit de volgende keer weer kiezen!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Schoon super value perfect voor phantasialand

Nikki
1-8-2010

The hotel is situated well for a trip into Koln or to Phantasialand. 15 min drive to phantasialand. it is clean, plenty of parking. Family room was perfect. its a split level room with a double bed (quite hard) and then a small stairs up to a room (not private) - open with balcony bars with 2 double beds. We had 2 15 year olds, and it was perfect to give them their own spot but still keep an eye on them. There is no privacy for the adults. Bathroom is very tiny but clean. linens clean. breakfast buffet good qua price quality - fresh bread, eggs, yogurt, coffee, milk and all stuff to go on the bread. no fruit or luxury but for 6,90euro it is good. the reception staff (30/7 night) was extremely friendly and helped us because there was only smoking rooms left (we requested non and didn't get their email in time) but 1 smelled worse - so we took the other and it wasn't so bad. all in all i would choose this chain again for a simple overnight. oh and free wifi!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Goed overnachtingshotel.

Familie Camerlinckx
24-5-2010

Wij hebben dit hotel geboekt voor een 3-daagse citytrip naar keulen.Het is een zeer goed overnachtingshotel met degelijk ontbijtbuffet.De familiekamer was zeer goed:beneden een 2 persoonsbed en op de 1 ste verdieping 2 eenpersoonsbedden,met een hekje aan de trap.Er was ook een zeer goede verbinding met het openbaar vervoer naar de stad vlakbij.500 meter van het hotel was een p+r parking waar men de tram kon nemen naar de stad.Zeer goed openbaar vervoer in keulen met een dagticket voor 10.40 euro voor max 5 personen,onbeperkt vervoer.Phantasialand op ong. 20 min.rijden. Aan te raden!!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010

2008

goed hotel voor 1 overnachting

loes
5-10-2008

hotel ligt op industrieterrein maar is wel makkelijk bereikbaar met de auto de kamer was netjes met 2 verdiepingen goede bedden nette badkamer alleen wat geluidoverlast van naastgelegen panden maar er is wel airco in de kamer dus dat scheelt dan wel weer

Gereisd Familie in juli 2008

Prima B&B hotel dat geheel gemoderniseert wordt

Dick Sanou
31-5-2008

Prima B&B hotel dat geheel gemoderniseert wordt. Zeer vriendelijk personeel, goed van eten en drinken. Kamer is goed toegankelijk zeker voor mensen die een handicap hebben, kunnen de mindervalidenkamers reserveren SUPER! Ligging direct naast de autobahn, goede beschrijving is via internet te downloaden.

Een aanrader dus om een overnachting te doen. Bezine is in de omgeving erg goedkoop t.o.v. tanken aan de autobahn, restaurants zijn direct in de omgeving en goed betaalbaar

Gereisd Met partner in mei 2008
2006

Hotel ligt tegenover een winkelcentrum, centrum van Keulen

Fam. T
5-12-2006

Hotel ligt tegenover een winkelcentrum, centrum van Keulen is bereikbaar met de auto binnen 20 minuten. De kamer is eenvoudig en rustig ingericht, 2 persoonsbed, een tafel, tv, kastje, toilet en douche zijn beneden. Boven is een mezzazine die met een zeer smal trapje te bereiken is. Op de mezzazine bevindt zich 2 eenpersoons bedden en een kastje. De trap is af te sluiten met een hekje. Op zich een knus en gezellig kamertje voor gezin met kinderen vanaf 7 jaar. Ontbijt is ruimvoldoende : harde broodjes, toastjes, roggebrood, hard gekookte ei, 3 soorten vleeswaren, kaas, 3 soorten jam, ruime keuze aan automaat koffie van espresso tot wiener melange, yoghurt, koude melk, warme choco en een mandje met appels. In het weekend is de receptie gesloten van 11.oo tot 17.00 uur. Via een automaat, kan je inloggen en een bonnetje krijgen met een toegangscode om het hotel binnen te gaan.

Gereisd Familie in december 2006

Prima overnachtingshotel of voor een verblijf van een paar

Fred Hokkelman
19-8-2006

Prima overnachtingshotel of voor een verblijf van een paar dagen. Voor een gezin of groep van maximaal 4 personen is dit hotel zelfs ideaal. Het beschikt namelijk over 4-persoonskamers (2-persoons bed begane grond en 2 één-persoons bedden op de verdieping) met douche-toilet-wastafel, airco en televisie. Toegang tot de kamer via een code (ideaal !!). De auto staat op een omheinde parkeerplaats en wordt om 22.00 uur afgesloten (daarna te openen met de kamercode). Tip: in het hoogseizoen vooraf reserveren (via internet). Ook 24 uur per dag ter plaatse te boeken via een boekingsmachine (naast de ingang van het hotel). Het ontbijt (buffetje, apart te betalen) is zeer acceptabel. Nadeel: het hotel ligt nogal ver van het centrum van Köln.

Gereisd Anders in augustus 2006

het hotel is zeer goed bereikbaar de algemene indruk is 5

dirk
17-8-2006

het hotel is zeer goed bereikbaar de algemene indruk is goed en de ontvangst gebeurt in engels voor de mensen die geen duits kunnen het centrum van keulen is vlot bereikbaar met de tram (1 dagkaart voor 5 pesonen 11,6 euro) centrum ong.12 km 20min met de tram tramhalte op ong 400m en p+r op ong. 1km familiekamers zijn net en niet te groot maar voor deze prijs kan je geen kamer verwachten van 50 qm

Gereisd Anders in augustus 2006

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel B&B Hotel Köln-Frechen in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel B&B Hotel Köln-Frechen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.