Hotel Astor & Aparthotel

Kleine hotelsWeer vandaag13°9°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Astor & Aparthotel voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Astor & Aparthotel in het Nederlands

prima hotel

willem
6-5-2012

city trip, vriendelijk personeel , goed hotel.

goede eetgelegenheden om de hoek. hotel ligt in de binnenstad.

geen hinder van lawaai.

Gereisd met partner in mei 2012

leuk hotel in het centrum

esther
2-8-2010

keurig hotel, kamer compleet en schoon. ontbijtbuffet tot half 12, en bijzonder veel keus! op loopafstand van het centrum, ca. 10 minuten.

Gereisd met partner in juli 2010

Keurig net hotel op top locatie

An
12-4-2010

We waren echt aangenaam verrast over de netheid van het hotel. Kamer niet super ruim maar perfect, alles aanwezig en schoon! Ontbijtbuffet is voor dit soort hotel echt perfect: verschillende soorten eggs, yoghurt met zelfgemaakt jam, kaassoorten, diverse soorten ham, zalm. Ontbijfbuffet in het weekend is tot half 12. Wij kwamen 11 uur pas in de ontbijtzaal aan en alles was nog ruim aanwezig en zeer netjes aangevuld. Geen schalen met enkel nog wat restjes (waar ik eigenlijk bang voor was). Hotel heeft eigen parking, maar als hotel vol is, is daar absoluut geen plek voor alle gasten dus op tijd boeken! 24 uur portier aanwezig.

Ligging is zeer centraal. Kamers worden zeer net schoongemaakt.

Samengevat, als je een keurig hotel zoekt met top locatie voor enkele dagen Keulen, is dit een perfect hotel. Wij betaalden> 90euro pp voor 2 nachten incl. ontbijt.

Gereisd met partner in april 2010

2007

Keurig hotel in centrum van Keulen met eigen parkeergelegenheid (wel extra betalen). Prijs/kwaliteit vonden wij niet in verhouding.

Wel erg uitgebreid ontbijtbuffet, maar als hotel vol is kan niet iedereen tegelijk ontbijten.

Kamers aan de straatkant: raam dichthouden, anders te veel lawaai van straat, vooral zaterdagnacht.

Gereisd met vrienden in december 2007

Prima hotel, in het centrum, op loopafstand van het

Marcel Dingemans
11-7-2007

Prima hotel, in het centrum, op loopafstand van het centraal station.

Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astor & Aparthotel in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astor & Aparthotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.