Hotel Arcaden

2007

geweest december 2007,geen restaurant meer aanwezig, erg 4

c.pap
3-12-2007

geweest december 2007,geen restaurant meer aanwezig, kamers erg gehorig door gebruikte vloerbekleding (steen/parket)matrassen doorgezakt. Ontbijt en de kelder in een zeer kleine ruimte waar precies 4 tafeltjes kunnen staan. Als de ruimte vol is mag je bij de receptie (!) gaan zitten. Wel dicht bij metro en groot winkelcentrum.

Gereisd Met partner in Mon Dec 03 2007 17:56:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• AdresKalkarhaupstrasse 76 51103(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arcaden in Keulen (Köln), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arcaden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.