Gasthof Gästehaus Kloster Steinfeld

Gasthof Gästehaus Kloster Steinfeld

Gasthof

We hebben een aantal aanbieders voor Gästehaus Kloster Steinfeld voor je op een rij gezet:

1 review over Gasthof Gästehaus Kloster Steinfeld in het Nederlands

goed,maar weinig te beleven in het gasthuis,jammer

lojoan
8-8-2017

De kamer was netjes en ruim genoeg, evenals de badkamer. Wat betreft de eetzaal, die kan een moderne opknapbeurt gebruiken. De looproute ernaar toe was wel weer mooi en leuk om te doen, het ontbijt was eenvoudig, maar lekker, zou wat variatie kunnen gebruiken.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Gasthof info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Kapel, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Gästehaus Kloster Steinfeld in Kall, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Gästehaus Kloster Steinfeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.