Hotel Landhaus Michels garni

HotelWeer vandaag26°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Michels garni voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Landhaus Michels garni in het Nederlands

geweldig!

Mijke
19-7-2009

We, mijn dochter van 12 en ikzelf, kwamen om half 8 's avonds Kaarst binnen fietsen op zoek naar een slaapplek. Omdat hotel Classic gesloten was, kwamen we bij toeval bij dit Landhuis terecht. Aardige mensen, grote, mooie kamers, heerlijke bedden en een geweldig ontbijt. Alleraardigste mensen, kortom, super!

De kamerprijs vonden wij wel wat aan de hoge kant, maar we hebben een prima overnachting gehad en met een volgegeten buik zijn we weer op de fiets gesprongen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhaus Michels garni in Kaarst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhaus Michels garni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landhaus Michels garni scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.