Hotel Brüggenhütte

3 reviews over Hotel Brüggenhütte in het Nederlands

Keurig

M.H. Hoekstra,
27-10-2017

Ouderwetse aankleding maar wel gezellig. Prima kamers, schoon sanitair. Smakelijk eten en vriendelijk personeel!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Hotel Bruggenhutte heeft nette kamers, goed eten, een verzorgd ontbijt en heel vriendelijke bediening.

Je kunt bij goed weer lekker buiten op het terras zitten (Biergarten) en er is voldoende parkeermogelijkheid.

Gereisd met vrienden in mei 2011

Leuk hotel

djeanna
27-10-2010

Een goed hotel met een beetje ouderwetse gezelligheid.

Goeie schone kamer en degelijk Duit ontbijt.

Van hieruit kan men allerlei dingen ondernemen/ naar toe gaan.Fietsen wandelen en met de kano.

Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brüggenhütte in Isselburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brüggenhütte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.