Hotel H+ Hotel Köln Hürth

Hotel H+ Hotel Köln Hürth
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Köln Hürth voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel H+ Hotel Köln Hürth in het Nederlands

Heerlijk!

Robin
2-1-2014

Heerlijk hotel echter wel 20 minuutjes met de metro. Als je 's avonds uit wil in Keulen zou dit wel kunnen maar dan raad ik een taxi aan. Dit omdat er geen bussen rijden vanaf 21.00 a 22.00 uur naar het hotel. Het is vanaf het metrostation 1,2km lopen naar het hotel, dit heb ik 1 keer gedaan en dat was in principe wel te doen maar na het uitgaan heb je daar geen zin in denk ik.

Het eten was echt héérlijk, ze hadden echt alles wat ik maar kon bedenken. Het was een Frans, Duits en Engels ontbijt in 1 ontbijtruimte. Deze ontbijtruimte was overigens ook netjes, goed en aardig personeel (een meisje sprak zelfs Nederlands! :) )

Kamers waren ook prima, zo ook de badkamer al zie je nergens foto's ervan op internet. Een nette witte badkamer zonder poespas.

Er is een sauna en whirlpool aanwezig!

Ik ben zelf gegaan in een weekend in december en dan heb je de kerstmarkten, prachtig stuk voor stuk! Langs de rivier kun je lekker eten:) Daar is ook de mooiste kerstmarkt in de buurt.

Sandra
9-12-2013

Algemene indruk was goed. Vond de receptie niet heel behulpzaam. Wij zaten hier voor de kerstmarkt in Keulen die vanuit Hurth goed te bereiken is met de bus en tram.

Onze kamer leek wel een sauna, het was er verschrikkelijk benauwd en warm. Hebben de tweede nacht met de deur open geslapen (en dat op 6 december) Verder viel 's ochtends op onze kamer de stroom voor een half uur uit.

Prijs kwaliteit prima.

Erg leuk!

PienEn
6-5-2012

Niets op aan te merken, erg leuk en netjes. Tegenover een groot winkelcentrum waar je je prima kunt vermaken. Keulen is ook dichtbij met het openbaar vervoer of met eigen auto. Heerlijk ontbijt. Wij komen zeker nog een keer terug.

Prima hotel!

Kenneth
7-12-2011

Hotel Ramada in Huerth is een prima hotel! Het is een ideale uitvalsbasis voor een weekendje Kerstmarkten in Keulen. Het is slechts 20 minuutjes met de tram naar de Dom, midden in Keulen. Bovendien is er op steenworp afstand van het hotel een mega-winkelcentrum, waar je je ook wel even kunt vermaken.

Het personeel in het hotel was erg vriendelijk. Ze deden hun best om alles voor ons in begrijpelijke taal uit te leggen. De kamers waren prima, hoewel er bijvoorbeeld geen kluis of waterkoker aanwezig was.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en het personeel bij het ontbijt was uiterst vriendelijk.

Al met al een topverblijf gehad in dit Hotel!

geweldig

franken bart
19-9-2011

wij zijn met zijn met vier vrienden daar geweest op weekend en het was allemaal verzorgd en netjes ze zijn heel vriendelijk .

de kamerszijn supper tof en proper . de bar is ook een gezellige plaats om te vertoeven.

ale gewoon weg alles was goed

op een centrale liggng van keulen en phantasialand

helemaal prima

rn
14-3-2011

zeer prima hotel. Zoals vaak bij ramada. Ligging tov Koln kan iets beter. Binnen half uur wel op de dom in hartje van de stad. Zeer gastvrij

goed hotel voor 1 nacht

dinie lazeroms
18-7-2010

we waren met 8 man voor een nacht na een dagje fantasialand goed hotel eten beetje weinig voor veelgeld maar mocht de pret niet drukken

Redelijk goed hotel

Hoogeveen
13-5-2010

Redelijk tot goed hotel, kamers zijn voor een 4* hotel klein. Verder wel schoon en prima. Het hotel ligt in Hurth, waar verder dan het winkelcentrum niks te beleven is. Ga je erheen voor Keulen boek dan een hotel in het centrum van Keulen! Ontbijtbuffet is goed! en het hotel ligt op 12km van Phantasialand.

zéér goed hotel.

Marc Reick
28-7-2009

wij zijn in weekend van 24-07-2009 t/m 26-07-2009 in dit hotel geweest en hebben het hier zéér naar ons zin gehad. Mooie kamers met alles erop en eraan, zeer schoon en netjes. Reden van verblijf was bezoek met onze ouders en kinderen aan Phantasialand op zaterdag. Op vrijdag zijn we nog even gaan winkelen in Köln, wat zeer dichtbij ligt. Tevens ligt er aan de overkant van dit hotel een zéér groot overdekt shopping centre, met op de eerste verdieping een ijssalon waar je gewoon een ijsje moet halen. Als tip kan ik nog aangeven te gaan eten bij restaurant "Paula"in centrum van Hürth. Je verwacht het niet als je daar binnen komt, maar ze hebben een super kwaliteit aan vlees.

kortom ik kan dit hotel aanraden!

2008

Nooit meer tijdens de Kerstdagen!!!

Croiset van Uchelen
27-12-2008

Tijdens de Kerstdagen 3 dagen geweest met HP: Geen enkele kerstsfeer! Zeer slecht goedkoop buffet! Bediening ongeinteresseerd, vooral de bar. Ontbijt redelijk.

Kamers echter goed.

2e Kersdag uit eten gegaan

Weekendesk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Hotel Köln Hürth in Hürth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Hotel Köln Hürth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.