Reviews over Hürth

Super

Claudia
    19-10-2018

Mensen van het hotel heel vriendelijk, mooie grote kamer (familiekamer), meer dan prima ontbijt. We hebben gegeten bij Marco Polo een Italiaans restaurant op een paar minuten lopen vanaf het hotel ook daar super vriendelijk en heerlijk gegeten!!

super!!

gabi
    27-6-2018

Overnachting geboekt na een dagje phantasialand.

familie kamer met 4 bedden en heerlijke douche met bad en douche en heerlijk ruim en schoon.

ontvangen door aardige receptionist die gelijk vroeg of we al gegeten hadden en gaf ons een routebeschrijving naar wat eetgelegenheden.

het ontbijt sóchtends was echt heerlijk het ontbrak aan niets alles werd netjes bijgehouden.

mijn dochter was nog wat vergeten na ons bezoek en dat is super netjes afgehandeld.

voor mij een prima hotel waar ik zo weer zou boeken.

goed hotel voor overnachting fantasialand

diana
    3-7-2016

We hebben hier overnacht bij bezoek fantasialand. Hotel was schoon, bedden werden door ons "als net iets te hard" ervaren, wel een warme kamer( terwijl het buitens nog geeneens warm was 18 gr) geen airco aanwezig. Onbijt goed alleen weinig zitplaatsen( soms storend als 1 pers aan tafel van 4 gedekte plaatsen gaat zitten)wordt niets van gezegd.Voor n korte overnachting goed te doen voor n langere periode niet.Wifi op kamer niet zo goed, daarom kids naar beneden kregen ze n lolly cadeau van receptioniste.

Heerlijk!

Robin
    2-1-2014

Heerlijk hotel echter wel 20 minuutjes met de metro. Als je 's avonds uit wil in Keulen zou dit wel kunnen maar dan raad ik een taxi aan. Dit omdat er geen bussen rijden vanaf 21.00 a 22.00 uur naar het hotel. Het is vanaf het metrostation 1,2km lopen naar het hotel, dit heb ik 1 keer gedaan en dat was in principe wel te doen maar na het uitgaan heb je daar geen zin in denk ik.

Het eten was echt héérlijk, ze hadden echt alles wat ik maar kon bedenken. Het was een Frans, Duits en Engels ontbijt in 1 ontbijtruimte. Deze ontbijtruimte was overigens ook netjes, goed en aardig personeel (een meisje sprak zelfs Nederlands! :) )

Kamers waren ook prima, zo ook de badkamer al zie je nergens foto's ervan op internet. Een nette witte badkamer zonder poespas.

Er is een sauna en whirlpool aanwezig!

Ik ben zelf gegaan in een weekend in december en dan heb je de kerstmarkten, prachtig stuk voor stuk! Langs de rivier kun je lekker eten:) Daar is ook de mooiste kerstmarkt in de buurt.

Sandra
    9-12-2013

Algemene indruk was goed. Vond de receptie niet heel behulpzaam. Wij zaten hier voor de kerstmarkt in Keulen die vanuit Hurth goed te bereiken is met de bus en tram.

Onze kamer leek wel een sauna, het was er verschrikkelijk benauwd en warm. Hebben de tweede nacht met de deur open geslapen (en dat op 6 december) Verder viel 's ochtends op onze kamer de stroom voor een half uur uit.

Prijs kwaliteit prima.