Hotel Ringhotel Niedersachsen

9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Ringhotel Niedersachsen voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ringhotel Niedersachsen in het Nederlands

Prima hotel met wellness faciliteiten

Mieke Dalmeijer
18-9-2010

Wij hadden via Voordeeluitjes een goedkoop arrangement van 3 dagen in dit fantastische hotel geboekt. Ondanks de lage prijs die we betaalden kregen we een gratis upgrade naar een luxe junior-suite met eigen whirlpool! Zeer vriendelijk personeel, lekker eten, gezellige hotelbar en een super zwembad met sauna. Höxter is een mooi stadje met rondom beboste heuvels. Een aanrader, wij hebben genoten! Mieke en Roy

Gereisd Met oudere kinderen in september 2010
2008

Een goed "wellness" hotel

EP
2-7-2008

Hotel met luxe voorzieningen, zwembad, sauna en ruime parkeergarage. Voor een (alleenreizende) zakenreiziger een uitstekende optie.

Gereisd Alleenreizend in Fri Oct 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• WinkelsKapper
      • ReceptieAanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
      • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ringhotel Niedersachsen in Höxter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ringhotel Niedersachsen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.