Camping Hoexter an der Weser

Meer campinginfo

8 reviews over Camping Hoexter an der Weser

• 2017
    8Lambertus29-07-2017

een leuke bestemming om vandaar te fietsen

Op loopafstand heb je een gezellig stadje met voldoende winkelmogelijkheden. Van hieruit kun je meerdere uitstapjes ondernemen o.a. klooster Corvey. Direct gelegen aan de Weser (Weseradweg). Aan de Weser zijn een beperkt aantal kampeerplaatsen beschikbaar. Iets meer privacy op de plaatsen is gewenst.

• 7Eetgelegenheden

• Oude reviews

8Hans12-10-2016

Ideale camping voor fietstochten.

Zeer vriendelijk receptie. Loopafstand van gezellig stadje. mooie ligging aan rivier.

• 8Eetgelegenheden

• 8klaas31-01-2016

graag terug komen

gezellige camping mooie ligging vlak bij stadje

• 8Eetgelegenheden

• 8J.Burgers18-06-2014

Gezellig en mooi gelegen

WeserCamping Höxter.Mei 2014.

Bij toeval op deze camping terecht gekomen. De camping ligt vlak bij de Weser . Naast een sportveld .De camping is verdeeld in twee gebieden: vaste plaatsen en gewone kampeerders. De plaatsen zijn min of meer afgebakend en hebben elektriciteit en waterpunt vlakbij. Geen schaduwplaatsen. Toiletten net en schoon, douches met munt. Hotspot WIFI te krijgen tegen vergoeding. per kwartier,uur of dag. Geen faciliteiten voor kleine kinderen. Bistro op de camping. Brood te bestellen bij aanmeldingsbureau. Het stadje Höxter is verrassend leuk om te zien. Veel oude vakwerkhuizen met spreuken of gezegden aan de gevel. Het stadje is grotendeels omgeven door een oude stadsmuur. Mooie omgeving voor fietsers.

• 6Eetgelegenheden

• 7Burgers j.13-06-2014

Gezellig en prettig

WeserCamping Höxter.Mei 2014.

• 7Eetgelegenheden

• 8N14-05-2013

Prachtige omgeving, super sanitair, voetbalveld

2 nachten gestaan met de camper. Mooi gelegen camping, vlakbij de rivier de Weser midden in de Deutsche Maerchenstrasse (sprookjesroute) die langs diezelfde rivier langs talloze steden en dorpen voert waar de gebr. Grimm geweest zijn / zich hebben laten inspireren voor hun sprookjes. Deze hebben wij ook deels gereden.

Het sanitair is perfect. Douches en wc-s gescheiden, zeer prettig. Uitstekende schoonmaak.

Zeer vriendelijk personeel, ook naar de kinderen toe. Leuke speeltuin, wel in een uithoek helemaal achter de vaste plaatsen.

Er is een restaurant maar wij hebben er geen gebruik van gemaakt.

We kwamen wel vast te zitten met de camper in de natte klei, wees hier dus alert op bij het kiezen van een plaatsje.

Pal naast de camping is een voetbalveld. Hier hoor je dus op gezette tijden de nodige geluiden van maar wij vonden het geen probleem.

Het dorp Hoxter heeft de nodige bezienswaardigheden, er is ook een treinstation. De rivier is ook prachtig om langs te fietsen.

• 10Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 7Alex12-08-2011

ideaal voor fietsers

Perfect sanitair maar slechts 3 douchen voor mannen en 3 douchen voor vrouwen douchen met muntjes voor 5 minuten - restaurant niet geprobeerd. Ideale camping als uitvalsbasis om te fietsen langs Weser en zijrivieren. Druk bezocht door fietskampeerders. Alvorens te vertrekken naar camping eerst weerbericht nagaan - het kan er wel eens veel regenen.

3 tips over Camping Hoexter an der Weser

• N, 14-05-2013

De Deutsche Maerchenstrasse volgen. Dorpje Höxter is best de moeite waard om rond te kijken. Fietsen langs de rivier. Eventueel met pontje terug bij een van de nabijgelegen dorpen. Kasteelruine Polle Klooster Corvey

• Burgers j., 13-06-2014

Mooie omgeving en leuk stadje

• Niesje Velema, 27-05-2015

de camping ligt dicht bij het stadje op loop afstand het is een gezellig stadje waar voor weinig geld kan eten.

0 vragen over Camping Hoexter an der Weser

• Aantal campingplaatsen50 tot 200