Camping Hoexter an der Weser

Camping Hoexter an der Weser

7 reviews over Camping Hoexter an der Weser in het Nederlands

een leuke bestemming om vandaar te fietsen

Lambertus
29-7-2017

Op loopafstand heb je een gezellig stadje met voldoende winkelmogelijkheden. Van hieruit kun je meerdere uitstapjes ondernemen o.a. klooster Corvey. Direct gelegen aan de Weser (Weseradweg). Aan de Weser zijn een beperkt aantal kampeerplaatsen beschikbaar.

Iets meer privacy op de plaatsen is gewenst.

Oude reviews (archief)

Ideale camping voor fietstochten.

Hans
12-10-2016

Zeer vriendelijk receptie. Loopafstand van gezellig stadje. mooie ligging aan rivier.

graag terug komen

klaas
31-1-2016

gezellige camping mooie ligging vlak bij stadje

Gezellig en mooi gelegen

J.Burgers
18-6-2014

WeserCamping Höxter.Mei 2014.

Bij toeval op deze camping terecht gekomen. De camping ligt vlak bij de Weser . Naast een sportveld .De camping is verdeeld in twee gebieden: vaste plaatsen en gewone kampeerders. De plaatsen zijn min of meer afgebakend en hebben elektriciteit en waterpunt vlakbij. Geen schaduwplaatsen. Toiletten net en schoon, douches met munt. Hotspot WIFI te krijgen tegen vergoeding. per kwartier,uur of dag. Geen faciliteiten voor kleine kinderen. Bistro op de camping. Brood te bestellen bij aanmeldingsbureau.

Het stadje Höxter is verrassend leuk om te zien. Veel oude vakwerkhuizen met spreuken of gezegden aan de gevel. Het stadje is grotendeels omgeven door een oude stadsmuur. Mooie omgeving voor fietsers.

Gezellig en prettig

Burgers j.
13-6-2014

WeserCamping Höxter.Mei 2014.

2 nachten gestaan met de camper.

Mooi gelegen camping, vlakbij de rivier de Weser midden in de Deutsche Maerchenstrasse (sprookjesroute) die langs diezelfde rivier langs talloze steden en dorpen voert waar de gebr. Grimm geweest zijn / zich hebben laten inspireren voor hun sprookjes. Deze hebben wij ook deels gereden.

Het sanitair is perfect. Douches en wc-s gescheiden, zeer prettig. Uitstekende schoonmaak.

Zeer vriendelijk personeel, ook naar de kinderen toe.

Leuke speeltuin, wel in een uithoek helemaal achter de vaste plaatsen.

Er is een restaurant maar wij hebben er geen gebruik van gemaakt.

We kwamen wel vast te zitten met de camper in de natte klei, wees hier dus alert op bij het kiezen van een plaatsje.

Pal naast de camping is een voetbalveld. Hier hoor je dus op gezette tijden de nodige geluiden van maar wij vonden het geen probleem.

Het dorp Hoxter heeft de nodige bezienswaardigheden, er is ook een treinstation. De rivier is ook prachtig om langs te fietsen.

ideaal voor fietsers

Alex
12-8-2011

Perfect sanitair maar slechts 3 douchen voor mannen en 3 douchen voor vrouwen

douchen met muntjes voor 5 minuten - restaurant niet geprobeerd.

Ideale camping als uitvalsbasis om te fietsen langs Weser en zijrivieren.

Druk bezocht door fietskampeerders.

Alvorens te vertrekken naar camping eerst weerbericht nagaan - het kan er wel eens veel regenen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hoexter an der Weser in Höxter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hoexter an der Weser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hoexter an der Weser scoort een 8.04 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: