Hotel Flair Stadt Höxter

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Höxter

9.1Fenomenaal

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Flair Stadt Höxter voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Flair Stadt Höxter

• 2018
    9Peter Krijnen24-10-2018

Fantastisch, een echte aanrader!

Uitstekend Hotel met gezellige brandschone kamers. Leuk historisch stadje. Mooie uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten in de omgeving van en langs de Weser. Schloss Corvey ligt op 2 km afstand. Voor € 5,- per dag kun je in de Tiefgarage bij het hotel Parkeren. Goed restaurant dat de gehele week is geopend.

• 2017
    10avdmeijde06-06-2017

goede plek

Flair hotel Stadt Höxter is een goed adres, om te fietsen langs de Weser. Uitstekende keuken, prima nette kamers, heel aardig personeel. Auto in ondergrondse garage (5 euro p/n),afgesloten fietsen bewaarplaats. Wij hebben met onze fietsclubje (de Terrastrappers) 5 echtparen bijzonder genoten, van hotel en omgeving.

Met vrienden

• Oude reviews

9Gerard van der Leeuw11-08-2012

Prima, prima

Ik was hier drie dagen gelden. Het hotel ligt voor mij, vouwfietser, perfect: recht tegenover het station, waar ik m;n fietsje gratis mee naartoe mocht nemen. Uitstekende service; een aparte garage voor fietsers, mooie kamers, met alles wat je nodig hebt (ik liet de t.v. uit). Prima ontbijt ook, uiterst vriendelijk personeel. En voor de prijs hoef je het niet te laten. De omgeving, het hotel ligt direct aan de Weser, is grandioos. Er is allemachtig veel te zien e te beleven. Wat een schitterende vakwerkhuizen zijn hier. Corvey is een must, maar er is veel meer. Kortom: gemakkelijk, zeker in Nederlands perspectief gezien erg goedkoop en bovendien perfect. Ga erheen en geniet!

Alleenreizend

• 9R van Asselt12-03-2009

PRIMA HOTEL

Aan de rand van de stad, nabij het station, ruime parkeergelegenheid, ruime schone kamers, een uitgebreid ontbijtbuffet, heel vriendelijke bediening. Ligt perfect als vertrekpunt voor wandel- en fietstochten langs de Weser. Höxter is een leuke kleine stad met mooi slot.

Alleenreizend

1 tip over Hotel Flair Stadt Höxter

• Gerard van der Leeuw, 11-08-2012

Zoals gezegd: Corvey, maar ook het maar op zo'n vier kilometer gelegen Fürstenberg, met een zeer mooi porcelijn-museum: een droom. Ga ook naar Hamelen, de stad van de beroemde ratenvanger. En wat verder weg: het mooie Detmold met de Extersteine en nog zoveel meer. Herfoerd, met het mooie MARTA, een kunsthal voor moderne kunst is ook de moeite waard. Je eet hier, zoals overal in Duitsland prima en goedkoop: neem eens iets met Pfifferlinge, oftewel cantharellen. Heerlijk.

0 vragen over Hotel Flair Stadt Höxter

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
    • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje
    • De staf spreektDuits, Engels

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Volledig menu
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesComputerverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Vissen
    • BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden