Hotel Am Jakobsweg

8 reviews over Hotel Am Jakobsweg

• 2018
    5catharina03-10-2018

nooit meer.

het hotel is aan verbouwing toe,oude kamer met matrassen die niet meer zo best waren 2x om toiletpapier moeten vragen en handdoeken,het ontbijt was goed,maar je moest steeds gaan vragen of ze wilde bijvullen,ontbijtresten werden niet gelijk opgeruimd,nooduitgang was nergens tezien,katten liepen in keuken en restaurant,in de bad kamer zat het putje met haren die ik zelf maar weg heb gehaald,en het avond eten dat was gewoon een aanfluiting,geen groente alleen een bakje sla soms of 3 stukje brocoli, als je om meer vroeg dat kon niet ik ga niet alles opnoemen wat we hebben gegeten maar het was een grote teleurstelling dit waren wij niet gewend van duitsland,de laatste dag kregen we als voorgerecht tomatenschijfjes met wat kaas ertussen,hoofdgerecht was 6stukjes soort deeg frietjes en 4balletjes gehakt in tomatensaus en een toetje uit een pak vla.Hier zien ze me dus nooit weer.

• 3Alphons01-10-2018

dit nooit meer

Warme 3 gangen maaltijd is gewoon een aanfluiting een tomaat als voorgerecht hoofdgerecht 4 kleine balletjes gehakt met daarbij 7 a 8 patatjes ,als je nog honger heb JAMMER.,sla als voorgerecht spaghetti met gehakt zonder verder iets geen kaas erbij vroegen om extra salade eventueel met bijbetaling helaas niet mogelijk.enz enz .smorgens bij onbijt koffie op ,moet je naar de keuken lopen om iets te vragen warmme broodjes van de vorige dag worden weer opnieuw in de oven warm gemaakt met als resultaat keihard keihard ,katten lopen door de keuken en ook door de eetzaal ,kamer een dag niet opgeruimd vragen om toiletpapier,schone handdoeken ,matras komen spiralen doorheen. Zijn in het verleden in veel hotels in Duitsland geweest maar dit hotel is een negatief resultaat

• 10Fam. Zingerle11-08-2018

Dit is voor herhaling vatbaar.

Eigenlijk was alles goed hier. Vriendelijke mensen, goed eten en fantastische kamer. Op mijn verjaardag was 's avonds de tafel extra feestelijk gedekt met roosjes en champagne glazen. De eigenaresse kwam om te vragen of ze ons een fles champagne mocht aanbieden voor mijn verjaardag. Zoiets had ik nog niet meegemaakt. In een woord fantastisch. Verder is er een zwembad, welness ruimte en een sauna {wat alles gratis gebruikt mag worden}. Omdat ik niet goed ter been ben werd er een kamer op de begane grond voor ons in gereedheid gebracht, zodat ik geen trappen hoefde te lopen.

• Oude reviews

7E.J.van de weg28-06-2016

Redelijk

Er zijn als alle kamers bezet zijn niet genoeg parkeer plaatsen. Begrip fietsenstalling is heel groot bij hem. In zijn enthousiastme is het hele terrein fietstenstalling bij de eigenaar je wil je dure E-bike toch veilig wegzetten.

• 9Joke en Peter27-04-2016

Anders dan anders

Gewelige tijd gehad, ondanks het regenachtige weer. Eigenaar Jan en fam. maken deze vakantie onvergetelijk. Zeker geen standaard hotel!

0 tips over Hotel Am Jakobsweg

0 vragen over Hotel Am Jakobsweg