We hebben een aantal aanbieders voor Höxter voor je op een rij gezet:

Reviews over Höxter

Een echte aanrader!

Peter Krijnen
    28-10-2018

Fantastisch Flair Hotel met een goed restaurant dat de gehele week is geopend. We hebben in Höxter ook heerlijk gegeten in een Indiaas restaurant. Het gezellige stadje Höxter is niet zo groot maar wel heel fraai met vakwerkhuizen. Op iets meer dan 2 km afstand ben je bij Schloss Corvey, een indrukwekkend werelderfgoed dat je niet mag missen. Er is een goede bus- en treinverbinding naar omliggende plaatsen. Zeer aanbevelingswaardig zijn ook de wandel- en fietsmogelijkheden langs de Weser. Kortom, een aanrader in Weserbergland.

Gereisd met partner in oktober 2018

Heel verrassend!

Jan
    25-7-2014

Op zondagmiddag gingen wij naar Höxter maar de stad te bezichtigen, maar we kwamen niet zo ver. Dan blijkt dat er een optocht is van de schuttersfeesten. En die optocht duurde de hele middag dus van de stad bekijken kwam niet veel want er was geen doorkomen aan. Maar wel leuk om mee te maken

Gereisd met partner in juli 2014

een plaats waar je je thuis voelt

marjon wouters
    30-7-2013

uitstekende bestemming voor fietsen, met een elektrische fiets ook een aantal oplaadpunten. ook mogelijk om korte wandeltochten te maken goede winkelmogelijkheden. heerlijk om `s avonds aan de weser een wijntje te drinken. Op de wesercamping kunt u heerlijk camperen.

Gereisd met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi oud stadje aan de Weser

Mieke Dalmeijer
    18-9-2010

Een aanrader voor wie van wandelen en fietsen houdt. Rond het stadje glooiende heuvels met bossen en akkers. Oud stadscentrum met veel vakwerk-huizen, sommige uit de 17e eeuw. Groot winkelaanbod en op woensdag een gezellige markt. Er loopt een redelijk vlak fietspad, vele kilometers langs de rivier. Een tochtje met de rondvaartboot is ook mogelijk. Het enige nadeel is dat de dichtstbijzijnde snelweg 60 km. verderop ligt. Maar dat kun je ook als een voordeel zien... Mieke en Roy

Gereisd met oudere kinderen in september 2010
Höxter scoort een 9,4 uit 10, op basis van 12 reviews