Hotel Holskenbänd

Kleine hotelsWeer vandaag22°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Holskenbänd voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Holskenbänd

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

• AdresSchulstr. 12-14 48612(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holskenbänd in Horstmar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holskenbänd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.