Sorteren

Reviews over Herdecke

Uitrusting goed, prijs ook fatsoenlijk.

23-1-2014

Congreshotel met fitness aanbod en kegelbaan, voor zover alles present en netjes, parkeren en wifi tegen betaling/toeslag, zou eigenlijk al bij de kamerprijs inbegrepen moeten zijn, badkamer is voor 'ongelukkigere tijdgenoten' eerder een uitdaging, zeer nauw en compact, modern en goed ingericht.

Zakenreis.

10-12-2013

Het hotel is geschikt voor een korte zakenreis. Het ontbijt was in orde. Maaltijden en drankjes waren tijdens het congres in orde. Omdat ik in een van de oudere kamers ondergebracht was schenen mij de 4 sterren iets te hoog. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Prijs-kwaliteitsverhouding nog in orde.

Solide en zeer schoon hotel.

14-11-2013

Een leuk hotel, dat we gebruikt hebben als gasten van een bruiloft. Het hotel is in goede staat en zeer schoon. De sauna zag er erg veelbelovend uit. Wij zouden er weer verblijven en kunnen het hotel ook voor grotere feesten aanbevelen.

Aangenaam hotel.

25-7-2013

Prettig verblijf, geweldige ligging aan de rivier met prachtige biertuin. Geschikt voor kort en lang oponthoud. Goede parkeergelegenheid.

Goed hotel direct aan het Roerdalfietspad.

14-7-2013

Wij (2 volwassenen en 2 kinderen) hebben als tussenstop tijdens onze fietstocht op het Roerdalfietspad een hotel met binnenzwembad en sauna gezocht en met het Zweibrücker Hof een goede keuze getroffen. De ligging is geweldig; bijzonder goed bevallen is ons het buitengebied rondom het 'Roerstrand 54' met cocktailbar en minigolfbaan, waar we de avond gezellig kon afsluiten. Het personeel was vriendelijk en deskundig, de gastronomie voldeed goed aan een 4 sterren hotel. Een bijzondere uitstraling werd bijvoorbeeld door een piano-speler tevoorschijn getoverd, waarvan onze twee jongens (6 en 8) zeer onder de indruk waren;-). Het fitness- en spagebied wordt gerund door een andere aanbieder, maar is door hotelgasten gratis te gebruiken. Zwembad en sauna hebben eerder een 'zwembadsfeer', maar zijn voor een kort verblijf volledig voldoende. De kamers zijn schoon, goed ingericht; de onze had een mooie, moderne badkamer. We vonden alleen de grootte van een 'comfort-kamers' voor die prijs-kwaliteitsverhouding achteraf veel te klein, voor 1 nacht oké. Voor onze fietsen was er in de ondergrondse parkeergarage gratis berging. Conclusie: wij kunnen dit hotel voor een kort verblijf absoluut aanbevelen.