Reviews over Helminghausen

Gewedlig!

EinFesteBurg,
    9-4-2017

Fantastisch eten, goed bier en zeer vriendelijke crew! Een prachtig gebied en een gezellig dorp, schitterend gelegen. Ideaal voor wandelaars, motorrijders, racefietsers.

Erg gastvrij en netjes.

Marijke,
    25-6-2016

Hotel is maandags gesloten maar er kan wel gewoon gelogeerd worden. Via andere ingang dan het restaurant is het hotel bereikbaar.. In de zomer heerlijk buiten in de tuin.

ook geschikt voor kinderen en vlakbij leuke uitstap mogelijkheden. De keuken is super, prima gerechten en zeer prijs vriendelijk.

Bungalows met fantastisch uitzicht.

J. Zeeman,
    30-5-2015

De in 2012 volledig gerenoveerde bungalows zijn netjes en schoon en beschikken over veel ruimte. Het uitzicht over het dorp en de stuwdam is in elk jaargetijde fantastisch. In de omgeving zijn meerdere wandelpaden uitgezet. Daarnaast zijn er natuurlijk ook allerlei activiteiten op het water mogelijk. De bungalows liggen een eind van de doorgaande weg af met rondom een open weide waarin kinderen heerlijk kunnen spelen. In de omgeving liggen tal van kleine dorpjes die een bezoek meer dan waard zijn en ook een aantal grotere steden. In de winter is ook een bezoek aan Winterberg en Willingen een mogelijkheid. Sneeuw gegarandeerd. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. In het dorp (op loopafstand) zelf zijn enkele restaurants te vinden. Voor een wat grotere suppermarkt moet wel ca. 6 km worden afgelegd. Een heerlijke plek om tot rust te komen en te ontspannen in en met de natuur.

Alsof je thuis komt

Ron,
    17-2-2015

Zelden zo'n gastvrije, vriendelijke en lieve mensen meegemaakt. Heb als visser tot heel laat s'avonds kunnen eten, niets was te veel. Geen kamers met bubbelbad, maar de vriendelijkheid van de bediening maakt alles goed. Enthousiaste en gedreven kok, de eigenaar, zeer smakelijk en soms verrassend eten.

voor herhaling vatbaar

fam Jochems,
    8-7-2013

Gasthaus Diemental is mooi gelegen. De mensen zijn vriendelijk. De kamer die wij hadden was groot genoeg en schoon .Ontbijt was zeer goed, avondeten simpel mar wat wil je voor die prijs ?Als je geen HP hebt dan kun je van de kaart voor een net prijsje eten.De biergarten en de bar zijn goed en gezellig. Al bij al geen reden om te klagen.

Helminghausen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 reviews