Bed and Breakfast Landhaus Eifelsicht

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag-2°-4°
Bed and Breakfast Landhaus Eifelsicht
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Eifelsicht voor je op een rij gezet:

61 reviews over Bed and Breakfast Landhaus Eifelsicht in het Nederlands

Oerhollands in duitsland

Henk,
22-12-2018

Wij touren graag met onze motoren door de eifel. En wat steevast moet.... is in dit hotel overnachten. Gastvrij. Vriendelijk. Proper. Gezellig. Geen overbodige luxe. Maar gewoon gezelligheid een heeeerlijk ontbijt goede bedden doches etc. Motoren staan binnen. Top.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastich

Andre en Jenny,
24-10-2018

Geweldig verblijf in een mooi hotel. Volledig gemoderniseerd en zeker het ontbijt is de moeite waard. Hygiene is perfect en verder ontbreekt het je aan niets. Wifi is wat minder, maar goed kniesoor die daar op let.

Gereisd met partner in oktober 2018

Aanrader

Fam Knoope,
19-10-2018

Prima hotel. Echt niks mis mee.

Gereisd met partner in oktober 2018

Perfect, echt een aanrader!!

Sido Kiestra,
7-8-2018

Heel mooi gelegen met een prachtig uitzicht!! Alles tip top voor elkaar !! Niets op aan te merken. Gastvrouw en gastheer zijn zeer vriendelijk en je word goed ontvangen. Stalling aanwezig voor de motorrijders ☺️

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Super locatie

John Johannes,
21-6-2018

Geweldige locatie met schitterend uitzicht. Mooie moderne kamers en superschoon. Sanitair perfect. Geweldige gastvrouw en gastheer tijdens de dealerdagen van Superior fietsen. Mooie omgeving voor zowel ATB als racefiets. Super goed georganiseerde barbecue op een schitterend terras met geweldige vergezichten. Goede voorzieningen. En lekkere Warsteiner Radler 😋😋

Gereisd alleenreizend in juni 2018

fantastisch

Fam van Eijk,
17-12-2017

Heel goed verzorgt en een hele aardige gastvrouw,heerlijke bedden,en een heerlijk ontbijt !!!! Niks op aan te merken !!

Gereisd met vrienden in december 2017

Wederom zeer gastvrij

Miriam,
2-9-2017

Erg gastvrij, schoon, goede bedden en badkamer met heerlijke douche.

Voor ons fijn om op doorreis te overnachten maar ook om heen te gaan met de motors als uitvalsbasis.

Motoren staan vlak, overdekt en afgesloten.

Gereisd met partner in april 2017

Schitterende plek

Rene,
29-7-2017

De eigenaren willen het je erg naar de zin maken. Zijn misschien wel iets te perfect en alles wat ze doen.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch hotel

Pieter van der Voort,
24-7-2017

Zeer vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw. Erg mooie en schone kamer met een heel goed bed. Op zaterdag met de BBQ meegedaan die erg goed verzorgd was en er werd erg lekker vlees geserveerd. Zeer mooi uitzicht vanuit het hotel.

Gereisd met partner in juli 2017

Voor herhaling vatbaar !

Linda,
26-6-2017

Prima hotel, zeer gastvrij. De eigenaren maken graag een babbeltje en geven ook tips voor het avond eten.(is niet mogelijk in het hotel, wat voor ons absoluut geen probleem was)

Ontbijt prima geregeld, kamer perfect, goed bed, nette badkamer.

Omgeving is mooi en zeer geschikt voor de diverse mooie motor ritjes.

Al met al een top lang weekend hier verbleven in het hotel en het was zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Landhaus Eifelsicht in Hellenthal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Landhaus Eifelsicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.