Camping Hellenthal

Camping Hellenthal
8,9

119 reviews over Camping Hellenthal in het Nederlands

Met jonge kinderen

Zeker voor herhaling vatbaar.

Dirk
10-8-2018

Een weekje op camping Hellenthal. Begint bij de ontvangst. Je voelt je gelijk thuis door de persoonlijke benadering van de beheerders. Mochten een mooi plekje uitzoeken. Die ook gevonden. Wel langs drukke weg. Stond een heg tussen dus de hoort wel regelmatig auto's voorbijkomen. Sta plek was ruim. De vaste plekken zagen er wat rommelig uit. Sanitair verouderd maar schoon. 2 afwasplekken is niet veel. Moest regelmatig wachten. Dat was minpuntje. Afwasplek was weggeduwd in vies hoekje vlak naast schoonmaakpunt chemisch toilet. Zwembad was klein. Mijn kids vonden het nog te doen, maar voor echt zwemmen weken we uit naar zwembad of Kronenburger see (20 min rijden). Restaurant gegeten. Goede kwaliteit voor goede prijs. Personeel is Nl . Dus wat was makkelijk. Omgeving veel te doen. Tip voor beheerder moderniseer sanitairgebouw en maak er een paar afwasplekken bij. Maar kortgezegd. Met jonge kinderen kan je hier leuke vakantie vieren.

Super gastvriendelijk en mooie camping

Robert
29-7-2018

Afgelopen 2 weken op camping Hellenthal Duitsland gestaan.

We hadden een gehuurde ingerichte tent.

De camping eigenaren waren SUPER vriendelijk en gastvrij. Rest van het personeel ook trouwens. Nog nooit zo'n vriendelijk ontvangst gehad.

Tent voldeed aan alle gemakken en de bedden waren de beste die we sinds jaren hebben gehad in een gehuurde tent.

Camping mooi opgezet en ook gezellig. Redelijk aantal vaste plaatsen maar genoeg ruimte voor lossen plaatsen. T grote veld supergezellig .

Voor de kids goede animatie.

Sainitair wel wat verouderd maar als je hier geen luxe aan hecht prima voor mekaar. Altijd erg netjes en schoon.

* aandachtspuntje is voor ee toekomst misschien extra douche erbij.

Horeca:

Je kunt er iedere dag verse broodjes bestellen, het eten in het restaurant is prima kwaliteit en snelle service.

Ook de imbiss is goed en heeft een goeie prijs.Ook werd er het wk en de Formule 1 uitgezonden

Kortom super! Mooie camping.

voor herhaling met groep of alleen aan te bevelen.

Bart Allers
21-7-2018

camping en restaurant bezitters zeer vriendelijk en behulpzaam.

in verband met allergieën een aangepast menu de hele week geregeld

Een heerlijke ervaring maar met enkele minpuntjes

Fam. Janssens-Pieterzoon
16-5-2018

Goed: enthousiasme van de eigenaars, ligging en omgeving camping, mooie grote staanplaatsen, kwalitatief goed en lekker eten in het restaurant.

Minder goed: stankoverlast sanitairgebouw, verouderd sanitair (maar wel redelijk tot voldoende schoon), heel veel vaste staanplaatsen met soms vervallen aandoende (sta)caravans (verhouding vast/toeristisch 80/20 is m.i. niet zo fijn).

Leuke, betaalbare Camping!

Fam. receptie-poes
24-1-2018

Super enthousiaste eigenaren, die met liefde hun vak uitoefenen en weten waar ze het over hebben! Vriendelijk personeel, zo ook de mensen die helpen met diverse acitiviteiten voor jong en oud. Wij hebben ons geen moment te veel gevoeld.

Leuke, speels opgezette camping, ruime plekken en groene omgeving. Is wel gelegen aan een doorgaande weg maar dit hebben wij niet als storend ervaren.

Restaurant en snack-corner zijn geen culinair hoogstandje, maar alles wat er geserveerd wordt is goed (constante qualiteit) en betaalbaar!

Het zwembad is niet groot en niet verwarmd, maar een kinderhand is snel gevuld zullen we dan maar zeggen ;-). De ligweide is overigens wel ruim opgezet.

Sanitair is verouderd MAAR, alles is er, alles is heel en (belangrijkste van alles) het is echt schoon!

Hou je van luxe? Dan ben je hier niet op het juiste adres...maar wil je je eigen echt even weg van Nederland wanen, ben je cultureel en ondernemend aangelegd en is je beurs niet al te groot, dan ben je hier echt aan het juiste adres!!!

Een leuke "betaalbare" camping, gelegen in een mooie groene omgeving waar genoeg te zien en te beleven is!

Super !!

Sander
29-8-2017

Met heel echt veel plezier 5 weken lang met 7 kinderen verbleven in de leeftijd van 1 t/m 13 jaar. Een camping gelegen op een schitterende plek in de Eifel.

Voorzien van zwembad en kinderspeeltuinen.

2 geweldige nederlandse camping eigenaren welke er alles aan doen om je vakantie voor 200% te laten slagen. Het top team van de kidsclub waar elke dag van 10 tot 12 uur met je kinderen geknutseld wordt. Het treinje over de camping, de Bingo, kabouter Plop die over de camping rijdt. Het kan allemaal.

Mooie splinternieuwe hutten welke je kan huren.

Veel te doen en te bekijken in de omgeving, wandelen, rodelen etc etc.

Sanitair is veroudert daarom hier voor een 7 maar wordt elke dag schoon gehouden en mocht er iets zijn wordt dit direct/zsm opgelost.

De prullenbakken op het terrein worden elke dag geleegt.

Frans en Ghislaine wij hebben het heel fijn gehad. Dank jullie wel.

Ook het restaurant/imbiss team, Tanja, Issabel en de andere, het was super gezellig.

Tot snel weer.

Groet uit Friesland

Fijne eenvoudige camping in prachtig gebied. Doen!

Patrick en Rian
19-8-2017

hartelijke, gastvrije ontvangst en benadering door de eigenaren, super leuke animatie voor de kinderen, een geweldig mooi gebied om te wandelen, fietsen en uitstapjes te maken. Goed restaurant op de camping.

De sfeer is heerlijk ongedwongen. De animatie was top, een groot compliment voor Lizzy en Leontien (en de rest van het team) de knutselwerkjes hebben thuis een mooie plek gekregen.

Vooraf hadden we wat aarzeling over de vaste plekken (eerdere recensies). Dit hebben we totaal niet als storend ervaren. De toeristische plekken zijn gescheiden van de vaste plekken. Ze zijn ruim en gemarkeerd. Het grote veld wordt in het midden vrij gelaten. Sanitair zoals al in andere recensies aangegeven: eenvoudig maar erg schoon.

Een aanrader!

Gezin met 2 meiden van 6 en 10 jaar

in een woord een super vakantie gehad...

Fam Hazekamp
13-8-2017

Het begint bij het ontvangst, 2 super enthousiaste campingeigenaren die geloven in wat ze doen nl. mensen een comfortabele vakantie geven. Zeer behulpzaam, mens gericht, ....gewoon iedere camping gast een zeer goed gevoel te geven. Sanitair schoon , ruime plekken, mooie ligging en alle voorzieningen bij de hand. Animatie team, Leonie, Lizzy en alle andere medewerkers super enthousiast, betrokken en ook weer vanuit passie gedreven.

Kortom een vakantie zoals wij hem nog nooit beleeft hebben qua ontvangst, betrokkenheid, animatie, gemeenschapsgevoel...deze vakantie was voor ons een topvakantie , niet omdat sanitair super de luxe is maar wel omdat het fantastisch schoon gehouden word , omdat het gewoon goed functioneert binnen zeer korte loop afstanden, zeer mooie omgeving, vriendelijkheid en behulpzaamheid van al het personeel en de billijke prijzen ...GEWOON DOEN ..

Nette camping

Hofsink
13-8-2017

Zeer mooi gelegen camping. We hadden een tent gehuurd en deze zag er erg netjes uit met erg fijne bedden. Voor de kinderen wordt er erg veel georganiseerd. Er is een mooi groot veld waar de kinderen fijn konden spelen. In de omgeving is er genoeg te doen om erop uit te trekken. De eigenaren staan altijd klaar voor je als iets nodig had, zeer enthousiaste en vriendelijke mensen.

Op en top gastvrijheid

Mp
6-8-2017

Snelle reactie op mail en duidelijke prijsopgave. Bij aankomst een hartelijk welkom bij Frans en Ghislaine. De ingerichte tenten voorzien in alles (behalve misschien de ietwat botte messen :-)). Niet te veel regeltjes, je mag de vakantie houden waar je het hele jaar voor gewerkt hebt! Restaurant is prima en ook daar staat gastvrijheid hoog in het vaandel. Ondanks dat we geen kampeerders zijn en het weer niet altijd mee werkte een prima week gehad. Sanitair wordt 3x per dag schoongemaakt en douchen / warm water is gratis. Een aanrader voor een weekje weg!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hellenthal in Hellenthal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hellenthal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.