Vakantiehuis Eifelgarten

Vakantiehuis
Weer vandaag-3°-6°
Vakantiehuis Eifelgarten

13 reviews over Vakantiehuis Eifelgarten in het Nederlands

Super goed, mooi en prettig gehad deze vakantie

Peter Van Melzen,
5-1-2019

Een rustig en mooi huis. Erg goed ontvangen en een prettig verblijf.

Gereisd met partner in december 2018

Bor,
24-7-2018

Als je van veel wandelen houd in de natuur is het hier helemaal top.

Gereisd alleenreizend in juli 2018

Fantastisch huis/ uitzicht. geheel compleet

Laura,
23-9-2017

We konden niets vinden wat niet beviel.

Gereisd met partner in september 2017

Het was een mooi en compleet ingericht appartement

Joop van 'tHul,
10-8-2017

Het was een mooi en compleet ingericht appartement prima voor elkaar de eigenaars waren zeer vriendelijk

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk 3 weken de herfst opgesnoven in Wolfert

Helma en Jurrien Schuitema
14-11-2016

Wij konden geen minpunten vinden .

Uitzicht prachtig vooral vanuit de eetkeuken.

De koeien schitterend om te zien vooral in oktober dan gaan ze uit de ruif eten . de heuvels , de herfstkleuren .

De buitengewoon aardige eigenaars Klaas en Leonie ,zeer behulpzaam !

de ruimte buiten , alles vonden wij geweldig .vooral in de wintermaanden Nederlandse televisie zenders echt een aanrader . De omgeving ,heerlijk per auto overal naartoe , je hoeft niet perse te wandelen of te fietsen , de dagtochten zijn geweldig , wij hadden nog wel langer willen blijven.

Wij wonen zelf aan het water in Friesland , dit was voor ons eens iets heel anders, de natuur de herfst snuif je hier echt op vooral als je er met de auto op uit gaat . We hebben genoten , we zouden er wel willen blijven wonen .

We zijn de eigenaars dankbaar voor het verblijf in hun Vakantiehuis Eifelgarten en o ja de bakker komt aan de deur een paar keer per week .

Ja hoor heerlijk hier in het Hellenthal , bedankt lieve eigenaren ,

Gereisd met partner in oktober 2016

Fantastische vakantiewoning !

Magda van biljouw
12-8-2016

Fantastische vakantiewoning ,echt alles erop en eraan,,Leonie en Klaas de verhuuders ,lieve mensen staan altijd voor je klaar,hele mooie omgeving, prachtige tuin ook .... gewoon geweldig!! En ook niet onbelangrijk ons hondje mocht gewoon mee ook een pluspunt!

Gereisd met partner in juni 2016

Fantastisch, volgend jaar weer

Lia
22-10-2014

Eifelgarten is een geweldige plek om te verblijven, vriendelijke en gezellige eigenaars, veel informatie, mooi huis, echt alles is er wat je nodig hebt. Rust en ruimte. Prachtige wandelingen om te maken. Geweldig uitzicht vanaf de ontbijttafel. Een aanrader.

Gereisd met partner in september 2014

Rust wandelen goed

Marc
22-9-2014

We hadden 3 dagen deze accommodatie gereserveerd. Het ontvangst was zeer goed. We kregen een volledige uitleg over de apparatuur , eetgelegenheden en winkels in de buurt. Verder is het een heel rustige omgeving met mooie wandel mogelijkheden en veel mooie oude plaatjes in de buurt. Kortweg een ruim appartement met mooi uitzicht veel tuin en een hele goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in september 2014

Heerlijk om weer terug te zijn

Costatica
23-6-2014

Wij waren er voor de 2e keer en het was weer heerlijk. Er zijn een paar veranderingen in het huisje en dat pakt zeer positief uit. Als 1e de nieuwe keuken. Wat een mooie keuken is het geworden met vaatwasser, ceramische kookplaat, oven. verder is er nog een magnetron en koelkast. Alles is aanwezig en tot in de kleinste detail is gedacht. Noem het en het is er. We hadden mooi weer dus we konden op alle terassen genieten van de zon en uitzicht op stoelen en ligbedden met lekkere kussens. Een goede aanrader en de mensen zijn ook super aardig

Gereisd met partner in juni 2014

Zonnige plek en mooi gelegen

zonnetje
26-4-2013

Superplek en centraal gelegen in de eifel. Het plaatsje heet wolfert en de vakantiewoning ligt aan een tweetal wandelroutes. Een daarvan (route3) hebben we gedaan en je komt uit de straat zo in het bos.

Het huisje van het nederlands echtpaar is helemaal compleet, zelfs het beddengoed hoef je niet mee te nemen en ook aan het zout is gedacht. Keuken was splinternieuw toen wij er waren en ook grote TV met nederlandse zenders is handig. Gratis wifi, mooie slaapkamer, prima woonkamer met uitzicht op de weide. Zonnig terras. Er is ook een houten tuinhuis waar bijvoorbeeld kinderen kunen slapen maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt.

Eigenaar Klaas heeft een eigen zilversmederij naast de vakantiewoning en geeft daar ook workshops van 3 uur voor een prima prijs. Wij hebben een mooie zilveren ring gemaakt. Kortom, veel te zien/te doen en dat voor een goede prijs kwaliteitverhouding.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Eifelgarten in Hellenthal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Eifelgarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.