Hotel Berghof

• Sauna

15 reviews over Hotel Berghof

• 6genietertje.16-09-2016

prima

Prima hotel niets op aan te merken. Plaats Hellenthal stelt helemaal niets voor. Weinig restaurants geen gezellige terassen. Er gaat veel verkeer doorheen.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Mevrouw Eijnwachter04-07-2016

Super!

Hotel Berghof in Hellental in de Eifel is echt personeel n Fam bedrijf en supervriendelijk,lekker eten en super klantvriendelijk!Mijn Opa en Oma hadden n drogisterij en verfservise Dols Storms in Sittard en toen mijn opa en oma nog leefden gingen ze hier heel vaak naar toe,zon 30 a 40 jaar mee ik en wij gingen daar met de Fam op bezoem en je kunt er heerlijk wandelen dus n echte aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 9rtenhoff14-04-2015

Fijn hotel

Een fijn hotel, goede service vriendelijke mensen, goede kamers. Een opgeruimd net hotel.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 9marc de decker27-09-2013

Prijs-kwaliteit

Prima en rustige ligging op vijf minuten lopen van centrum. Vriendelijke uitbaters. Heel nette en ruime kamers. Uitstekend voor een kort verblijf

Alleen gereisd in september 2013

• 8lettyottens12-10-2011

Fijn gastvrij hotel

Wij (4 vrouwen) hebben een heerlijk weekend gehad. Fijn gastvrij hotel met mooie kamers (zie foto). Lekker gegeten zowel ontbijt als 's avonds. Mooi wandelgebied, vooral Burgenroute aan te bevelen. Wandelkaart kun je in het hotel kopen, de gratis kaart is meer een fietskaart. Reifferscheid is een mooi plaatsje (ligt hoog boven het dal) met een burcht-ruine, let op: Burgenroute loopt voor de poort voordat je het plaatsje ingaat naar rechts (we hebben ons een ongeluk gezocht daar) voor de rest route goed aangegeven. Stuwmeer vlakbij hotel Berghof. Hotel is aan te bevelen, vooral voor mensen die rust zoeken.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 7AnneS17-09-2011

Eenvoudig maar goed hotel

Dit is een eenvoudig maar goed hotel, prima voor een overnachting op doorreis.Voor de prijs hoef je het niet te laten, waar vind je nog zo'n leuke 2persoonskamer voor 70,- Als je wilt kun je 's avonds mee eten van het dagmenu, men serveert niet a la carte. Voor de prijs 12,50 pp mag je geen haute cuisine verwachten, maar het is een goed verzorgd 3 gangen maaltijd. Prima ontbijtbuffet

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Jos en Paula03-05-2009

heerlijk weer terug te zijn

We hebben deze keer de Rur-Olef-route gelopen vanuit dit hotel en er nog een paar dagen aangeplakt. 't Was heerlijk om weer even terug te zijn. Verzorging was weer top.

Gereisd met partner in april 2009

• 9De Vos30-10-2008

Prachtig en rustig hotel

Zeer rustig gelegen hotelletje ideaal voor wandelingen in de natuur. Zeer goed ontbijt en mooie kamers met terras of balkon. In de onmiddelijke omgeving van het wildpark

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 10t.bokslag21-10-2008

geweldig

Schoon. netje en vriedelijk. Verzoeken niet in sportkleding aan tafel te verschijnen. De eigenaresse weet een sfeer te scheppen waardoor je het ook leuk vindt om je wat op te knappen. Lekkere lichte maaltijden. Vanaf je eigen balkonnetje prachtig uitzicht op de tegenoverliggende berg. Voor de rokers: kan gewoon op je balkon.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8Jos en Paula25-08-2008

zeker voor herhaling vatbaar

Vanuit je mooie, schone kamer een fantastisch uitzicht over het dal. Vriendelijke, behulpzame eigenaar(es). Smaakvolle eenvoudige maaltijden. Qua prijs/kwaliteit zeker een topper. Ideaal uitgangspunt voor vele wandelingen.

Gereisd met partner in augustus 2008

1 tip over Hotel Berghof

• lettyottens, 12-10-2011

Burgenroute en Reifferscheid (kom je met de Burgenroute vanzelf langs).

1 vraag over Hotel Berghof

• Erwin, 08-08-2018