Sorteren

Reviews over Hellenthal

Fantastich

Andre en Jenny
    24-10-2018

Geweldig verblijf in een mooi hotel. Volledig gemoderniseerd en zeker het ontbijt is de moeite waard. Hygiene is perfect en verder ontbreekt het je aan niets. Wifi is wat minder, maar goed kniesoor die daar op let.

Aanrader

Fam Knoope
    19-10-2018

Prima hotel. Echt niks mis mee.

Rustige uitvalsbasis

De Sminkies
    3-9-2018

Het huis ligt in een super rustige omgeving. Het huis zit tussen 2 huizen in en er tegenover zit ook nog een huis.

Groot huis , 4 slaapkamers alleen 2 kamers zijn gescheiden met een dunne slappe vouwdeur.

En is dus erg gehorig net als de vloer.

Badkamer boven is prima , mis alleen een rolgordijn als je onder de douche staat of op de toilet zit .

Beneden douche ruimte is groot maar zeer gedateerd .

De zitbank in de kamer is zeer laag en is niet echt uitnodigend om daar op te zitten :)

Het huis is wel wat gedateerd maar prima qua prijs verhouding .

WiFi beneden ruimte was goed boven niet zelfs geen 4 G .

Mocht je op dit huis willen huren dan kunnen we het toch zeker aanraden. Wij hadden 2 honden bij ons en je kan prima wandelen .

Knus, gemoedelijk, gezellig, schoon en verzorgd!!

Priscilla Groeneveld
    23-8-2018

Ed en Auke doen er alles aan om het je naar de zin te maken, vergeet niet dat ze alles samen doen en dus ook ECHT alles samen moeten runnen, ze zijn nog druk bezig met verbouwen, (heb je totaal geen last van) verwacht geen super de luxe hotel, maar wel een knus, net verzorgd, gezellig, goed hotel. Ontbijt goed, eten goed, Ed en Auke 2 leuke vriendelijke mannen. Niks mis mee en niks mis met het hotel. Ik heb het naar mijn zin gehad en heb lekker kunnen kletsen met die twee....kan je niet altijd zeggen van een hotel, dat je gezellig met de eigenaren hebt kunnen kletsen!! Kom graag terug mocht de gelegenheid daarvoor zijn. Kortom, een leuk, knus, klein, mooi hotelletje voor een lekker prijsje en zeer zeker goed voor een paar daagjes weg.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Dirk
    10-8-2018

Een weekje op camping Hellenthal. Begint bij de ontvangst. Je voelt je gelijk thuis door de persoonlijke benadering van de beheerders. Mochten een mooi plekje uitzoeken. Die ook gevonden. Wel langs drukke weg. Stond een heg tussen dus de hoort wel regelmatig auto's voorbijkomen. Sta plek was ruim. De vaste plekken zagen er wat rommelig uit. Sanitair verouderd maar schoon. 2 afwasplekken is niet veel. Moest regelmatig wachten. Dat was minpuntje. Afwasplek was weggeduwd in vies hoekje vlak naast schoonmaakpunt chemisch toilet. Zwembad was klein. Mijn kids vonden het nog te doen, maar voor echt zwemmen weken we uit naar zwembad of Kronenburger see (20 min rijden). Restaurant gegeten. Goede kwaliteit voor goede prijs. Personeel is Nl . Dus wat was makkelijk. Omgeving veel te doen. Tip voor beheerder moderniseer sanitairgebouw en maak er een paar afwasplekken bij. Maar kortgezegd. Met jonge kinderen kan je hier leuke vakantie vieren.

Hellenthal scoort een 8,3 uit 10, op basis van 45 reviews