Sorteren

Reviews over Hellenthal

Prachtige natuur.

Laura
    28-9-2017

Geen negatieve ervaring met verblijf en omgeving.

Schitterend geboed met veel mogelijkheden

Patrick en Rian
    19-8-2017

Veel mogelijkheden voor mooie wandelingen en fietstochten (klimmen met de MTB) veel mogelijkehden voor uitstapjes:

Wilder Kermeter, Vogelsang, Monschau, Ruhrsee, WeiBerstein, Wildgehege Hellental, Oleftalsperre, de brucht in Reiffenscheid etc. etc.

Routes voor wandeling en MTB erg goed aangegeven.

Camping Hellenthal is een goede en gastvrije basis om het gebied te verkennen. Huuraccomodatie, trekkershutten en staplaatsen (caravan/tent) beschikbaar.

Super mooie omgeving

Magda van biljouw
    12-8-2016

Hellenthal is een super mooie omgeving ,hele mooie uittzichten,leuke dorpjes en vooral RUST!

leuke omgeving.

andre
    24-5-2016

Een nacht in overnachtingshotel. De morgen bij vertrek aangegrepen om een wandeling te maken in de omgeving. Erg leuk landschap.

Ga allemaal 1 dag naar Wildfreigehege Hellenthal,

Berty Reumkens
    24-5-2016

Vlak voor het dorp Hellenthal ligt aan de rechterkant het Wildfreigehege Hellenthal. Ik kom hier al meer dan 40 jaar. Het is een aanrader voor iedereen, van baby tot senioren van alle leeftijden. De eigenaar is Karl Fischer, dit jaar werkt hij hier 40 jaar. Hij heeft heel veel verschillende soorten roofvogels. Hij komt ermee op de TV , zit tevens in een Internationaal Fokprogramma om de soorten te behouden. Iedere valkenier kent hem. Er zijn veel dingen te zien, indianendorp, allerlei soorten herten,

wilde zwijnen, bijenhouderij etc. De entree is spotgoedkoop. Per persoon 10 euro. Groepen betalen maar 8 euro, ernstig gehandicapte mensen betalen maar 7 euro. Er zijn verschillende eetgelegenheden op het terrein. Op vrijdag is er een speciale dag voor grootouders met kleinkinderen. De kleinkinderen mogen gratis naar binnen, alleen oma en opa hoeven te betalen. Er worden veel activiteiten georganiseerd. Het personeel is gastvrij en zeer behulpzaam. Je kunt je eigen drinken en eten meenemen als je dat wil. Het is echt een aanrader voor iedereen. Je kunt er gemakkelijk een hele dag doorbrengen en heerlijk ontspannen en maar genieten. Ik zou zeggen, kijk maar eens op hun website en dan vooral naar een film over de roofvogels die bijna 7 minuten duurt, in 1 woord GEWELDIG.

Hellenthal scoort een 8,3 uit 10, op basis van 45 reviews