Vakantiepark Landal Eifeler Tor

7,8

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen8,3

Omschrijving
Verblijf in een bijzonder huisje midden in de natuur op vakantiepark Landal Eifeler Tor. Hier vind je een overdekt zwembad, peuterbad en wellnessbehandelingen. Vanwege de hoogteverschillen minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Voor de actievelingen echter een fijne bestemming dankzij de vele wandel- en fietstochten in de omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Eifeler Tor voor je op een rij gezet:

334 reviews over Vakantiepark Landal Eifeler Tor in het Nederlands

Erg mooi park met tegenvallende bungalow

Daphne,
21-5-2018
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3
  • Activiteiten8

Erg mooi park op een goede locatie met prachtig uitzicht en een schitterende omgeving. Voldoende voorzieningen op het park zelf en vriendelijk personeel.

Helaas over het huisje zelf niet zo enthousiast. Wij zaten in huisje nummer 93. Het meubilair lijkt hier allemaal wat verouderd. Van de zes eetkamerstoelen waren er drie helemaal doorgezakt waardoor je op een keiharde plank zat. De hoekbank zat los waardoor deze helemaal uit elkaar schuift. Bedden liggen niet fantastisch en in de keuken ontbreekt ook het een en ander aan keukengerei (zelfs geen aardappelschilmesjes?). Het huisje was ook niet goed schoon, bij binnenkomst zagen we al bruine vegen (?) op het lichtknopje in de wc, de vloer was vies en er lag heel veel zand op de trap. Zelf tussendoor een keer gestofzuigd maar uit de stofzuiger kwam zo'n vieze geur dat je daarna alles een uur kon luchten.

Park dus echt een aanrader, huisje nummer 93 echt niet!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Anoniem,
2-5-2018
  • Activiteiten10

Super mooi uitzicht met een mooie ligging.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Geweldig

Familie Reijnen,
23-4-2018
  • Activiteiten10

Het was fantastisch!!! prachtig resort, mooi schoon in een super omgeving. Mooi zwembad, leuke speeltuintjes en heerlijk gegeten en gedronken. Het brauhaus is een echte aanrader! Met name hun eigen gebrouwen bier. Alles is luxer en heeft net dat beetje extra! Prachtig park en wij hopen hier zeker nog terug te komen!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Landal Greenparks

Niet meer in deze tijd van het jaar

Bruijnes,
1-3-2018
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2

Wij zaten in een 4 persoons appartement met fantastisch uitzicht! In beide restaurants lekker gegeten. Zwembad is niet groot maar onze kids hebben zich er wel vermaakt. Wat erg jammer was is dat de bollo club dicht was. Er was dus helemaal niks qua activiteiten voor de kinderen. Ook in de omgeving was er weinig te doen! Door de kou -7•C was wandelen of fietsen ook geen optie. Wij zijn nog een dagje naar Monschau en Keulen geweest. Dat is zeker aan te raden. Al met al toch wel tegenvallend door het weer en omdat alles dicht was.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Comfortabel

Frank,
3-2-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Mooi, ruim en comfortabel appartement in een mooie wandelomgeving met gezellige dorpjes in de buurt

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

Fam Lemmens,
16-12-2017
  • Activiteiten8

Wat een prachtig park! Zo mooi gelegen . Ons onderkomen een appartement echt super mooi ,alles was aanwezig . Een heerlijke sauna en een bubbelbad en wat een uitzicht!! Echt een aanrader. Het enigste minpunt is het ijswater in het binnenzwembad ,maar dan ga je toch lekker niet zwemmen .

Gereisd met oudere kinderen in november 2017

Aanrader voor actieve rustzoekers

De Jong Posthumus,
18-11-2017
  • Onderkomen8

Prachtig gelegen park op een steile helling. Wij hadden een huisje helemaal beneden, was niet storend om de heuvel op te lopen met twee kinderwagens. Uitstekende restaurants. Huis 6luxe was prima voor elkaar

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Super

Marlies,
27-10-2017
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Kleinschalig park met genoeg faciliteiten. Een mooie omgeving om sportief bezig te zijn. Mooie huisjes, autovrij (auto kun je kwijt op algemene parkeerplaatsen, meerdere van dus niet heel ver van de huisjes af).

Eigen vvv, waar ze je vriendelijk en uitgebreid helpen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Vies, wel mooie ligging

Daniel,
22-10-2017
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2

8-persoons luxe bungalow geboekt, nr 9. De muren waren op een flink aantal plekken vies en beschadigd. Niet een kwestie van schoonmaken, maar gewoon even netjes opnieuw schilderen. Bankstel met vieze leuningen. Daarnaast: 1 douche met een lullig straaltje en een piepklein douchescherm waardoor alles zeiknat werd, in een (luxe!) bungalow voor 8 personen! Er was nog een bad met een handdouche (daar helemaal geen scherm of gordijn), dat vroeger een whirlpool was geweest. De bedieningsknop daarvan was voor het gemak maar weggehaald... Reactie Landal na klacht: het is een luxe huisje, want er zit een een sauna en een zonnebank in.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Voor herhaling vatbaar

Peulen,
18-10-2017
  • Activiteiten8

Uitstekende accommodatie met een prima prijs kwaliteit verhouding

Gereisd met partner in oktober 2017

Landal Greenparks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Eifeler Tor in Heimbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Eifeler Tor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.